Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
BigJ

Re: Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägg

Inlägg av BigJ »

Foppas78 skrev:Det där med att Adam kostar oss matchen håller ju inte, vi kan ju inte spela 60 min utan att göra ett enda mål framåt och sedan belasta Adam för att han släpper in en puck. Tycker Adam spelade bra mot Luleå sett över hela matchen.
Jag fattar faktiskt inte varför inte fler kritiserar Jocke då jag tycker att han släppt in rätt många "lätta" puckar också.
Nu är säsongens målvakter satta så det finns inte någon mening med att älta Adams vara eller icke vara i Djurgården, vi får bara hoppas att Mantas kommer tillbaka till framtida säsong/er.
Precis så.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mattias_87 »

Hultström är alltså på gång, väldigt intressant. Ryker Falk eller Fagerudd isåfall?
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
captcash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av captcash »

Mattias_87 skrev:Hultström är alltså på gång, väldigt intressant. Ryker Falk eller Fagerudd isåfall?
omgomgomg, pls Linus, kom "hem"!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Skidlöparn

Inlägg av Skidlöparn »

captcash skrev:
Mattias_87 skrev:Hultström är alltså på gång, väldigt intressant. Ryker Falk eller Fagerudd isåfall?
omgomgomg, pls Linus, kom "hem"!
Omg! Vilket uppköp mot exempelvis Fagerudd!
Användarvisningsbild
android

Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägget

Inlägg av android »

Vad är grejen med Hulta? Två säsonger på raken som han knappt testar där borta. Förra sommaren var det väl något med hälsan. Samma i år?
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

android skrev:Vad är grejen med Hulta? Två säsonger på raken som han knappt testar där borta. Förra sommaren var det väl något med hälsan. Samma i år?
Snarare det faktum vad vi sitter på som vi kan byta ut mot honom... inte att han är Sandis Ozolinsh precis.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

captcash skrev:
android skrev:Vad är grejen med Hulta? Två säsonger på raken som han knappt testar där borta. Förra sommaren var det väl något med hälsan. Samma i år?
Snarare det faktum vad vi sitter på som vi kan byta ut mot honom... inte att han är Sandis Ozolinsh precis.
Du missförstår mig. Jag gillar Linus och det är klart att han skulle förstärka oss. Jag funderar bara på vad grejen med honom och hans kontrakt med Florida är. Förra året kom han dit i kass form och spelade knappt. I år verkar han ju inte ens varit där. Otur?
Född till sportchef.
sPTNC

Inlägg av sPTNC »

android skrev:
captcash skrev:
Du missförstår mig. Jag gillar Linus och det är klart att han skulle förstärka oss. Jag funderar bara på vad grejen med honom och hans kontrakt med Florida är. Förra året kom han dit i kass form och spelade knappt. I år verkar han ju inte ens varit där. Otur?
Pratade inte Wiken eller Sanny något om en sjukdomsbild med Hulta? Tror det var diabetes eller något liknande. Jag är högst osäker kring vad jag kommer ihåg men har i bakhuvudet något som säger mig att det var något liknande i alla fall. Men jag vågar inte ta gift på det.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Linus har epilepsi.
Avskaffa tre mot tre.
AlltidoavsettDIF

Inlägg av AlltidoavsettDIF »

Vårat PP kommer iaf knappast bli sämre med han och Högström på blå om han nu skulle komma.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Mattias_87 skrev:Linus har epilepsi.
Blir epilepsi kraftigare på sommaren eller i Nordamerika?
Född till sportchef.
EspenK

Inlägg av EspenK »

Skicka Fagerudd med första bästa finlandsfärja. har inte visat något hittills. Sämsta back under försäsong och de matcher han spelat i.

In med Hultström. Inte direkt för defensivens skull. Skottet från blå behövs när Fagerudd inte ens kan träffa när han får passen på "läppen". Dröm om det skulle gå i lås med tanke på hur backsidan ser ut.

Höga Pettersson
Hulta Lagesson
Bernhardt Urbom
Falk
Användarvisningsbild
DRC

Inlägg av DRC »

Han kommer inte peta JP dock.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

android skrev:
Mattias_87 skrev:Linus har epilepsi.
Blir epilepsi kraftigare på sommaren eller i Nordamerika?

Allt blir värre i Nordamerika just nu...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
DRC

Inlägg av DRC »

EspenK skrev:Skicka Fagerudd med första bästa finlandsfärja. har inte visat något hittills. Sämsta back under försäsong och de matcher han spelat i.

In med Hultström. Inte direkt för defensivens skull. Skottet från blå behövs när Fagerudd inte ens kan träffa när han får passen på "läppen". Dröm om det skulle gå i lås med tanke på hur backsidan ser ut.

Höga Pettersson
Hulta Lagesson
Bernhardt Urbom
Falk
Tar Tom samma färga?
Låst