3 matcher och 1 period är inte tillräckligt för att kunna döma ut ett helt lag. Det förstår en del.BIX skrev:Ge det tid. Du menar som förra året eller ?Magnutz skrev:Ge det tio, elva matcher innan ni välter hela jävla båten.
Det är sex matcher kvar tills dess. Att analysera oss sönder och samman efter tre matcher och en period känns lite batshit crazy.
Svårt att säga något om första perren förutom att vi inte kan spela i numerärt överläge. Böljande spel. Ingen vidare hockey. (= inga mål)
Hoppas på lite mer rajtan tajtan i 2an.
SHL Omgång 4: Brynäs - Djurgårdens IF 28/9 2017
Re: SHL Omgång 4: Brynäs - Djurgårdens IF 28/9 2017
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Kommer Hank till frilägen pga hans låga hockey-IQ? Typ att han råkar vara på rätt plats för att han är på fel plats. Fattar ni? Hans riktiga skicklighet ser vi ju i avsluten gång på gång menar jag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Praetori skrev:För att han gör rätt saker?B.I.B.A skrev:Varför är det ALLTID Hank som kommer fri?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Exakt så. Hank gör rätt saker. Hank går på kassen. Hank jobbar sig till lägena. Att klaga på Hank är unikt. Visst, ta in nån annan, men vem?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Vem som helst i vår organisation J20 och uppåt är nog ett bättre alternativ faktiskt. Varenda en kan göra det du beskriver, enda skillnaden är dock att dom besitter någon slags skicklighet utöver det.Magnutz skrev:Praetori skrev:För att han gör rätt saker?B.I.B.A skrev:Varför är det ALLTID Hank som kommer fri?
Exakt så. Hank gör rätt saker. Hank går på kassen. Hank jobbar sig till lägena. Att klaga på Hank är unikt. Visst, ta in nån annan, men vem?
Senast redigerad av Jim Morrison den 2017-09-28 18:46:39, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Tycker ändå att med Bergfors, Ante, Rene, Högström ska kunna etablera spel i PP.Jim Morrison skrev:Inte jag som skriker på hans avgång. Problemet är bristande kvalité hos spelarna = bristande rekrytering. Ingen "PP-tränare" i världen kan höja skickligheten i det här gänget. Ska någon bort så är det Jocke.Andspe skrev:Har du några alternativ?Jim Morrison skrev:*Plockar in Musse Håkansson, folk blir rasande över bristande erfarenhet, antyder nepotism*
också DIF-supportrar; *Vill ha in Mikael Samuelsson*
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Hank har gjort 1 mål på sina senaste 107 SHL-matcher. Kul att han kan skapa frilägen men blir det aldrig mål så hjälper det inte.Magnutz skrev:Praetori skrev:För att han gör rätt saker?B.I.B.A skrev:Varför är det ALLTID Hank som kommer fri?
Avgå Jocke.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag tror han är där han är idag, dvs i SHL och inte NHL pga hög hockey-IQ men total oförmåga att göra mål.Jim Morrison skrev:Kommer Hank till frilägen pga hans låga hockey-IQ? Typ att han råkar vara på rätt plats för att han är på fel plats. Fattar ni? Hans riktiga skicklighet ser vi ju i avsluten gång på gång menar jag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Första gången jag vet att du har helt rätt.Jim Morrison skrev:Kommer Hank till frilägen pga hans låga hockey-IQ? Typ att han råkar vara på rätt plats för att han är på fel plats. Fattar ni? Hans riktiga skicklighet ser vi ju i avsluten gång på gång menar jag.
Spela fult
Bättre i alla fall.
Snälla inte Falk och Fagerudd på isen samtidigt igen
Eller för att han av någon anledning spelas bland skickliga spelare trots att han inte har kompetensen för att avsluta.Praetori skrev:För att han gör rätt saker?B.I.B.A skrev:Varför är det ALLTID Hank som kommer fri?
Vi är så sanslöst efter i samtliga lagdelar, men nu börjar jag fan tro att det här kan bli säsongens första trepoängare. Brun blir mer och mer frustrerat övervutbluven utdelning och snart gör det där misstaget...
Vem? Halva J20 är skickligare spelare. Hank hade inte fått något nytt jobb i SHL om DIF dumpade honom. Till skillnad från Ahlén.Magnutz skrev:Praetori skrev:För att han gör rätt saker?B.I.B.A skrev:Varför är det ALLTID Hank som kommer fri?
Signa Högga på fem år eller nåt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Sundkvist måste ju vara 100 år vid det här laget?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel