SHL Omgång 3: Luleå - Djurgårdens IF 23/9 2017
Re: SHL Omgång 3: Luleå - Djurgårdens IF 23/9 2017
Adam hålet reideborn
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Sätt ihop en bra kedja, så kan väl resten sikta på 0-0. Det måste ju vara bättre än att alla spelar 0-0.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kul att Granqvist i C More håller upp stämningen i alla fall.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Måste ju vinna en sån här match. Måste!
Nu tappar vi två poäng. Skapar ingenting!
Om Robban inte är missnöjd på presskonferensen och skäller ut domarna kan han avgå.
Håkansson kan avgå om han har någon sorts heder i kroppen. Tänk om man var ex. Brandman och bara klarade av att släcka 8-10% av bränderna. Orimligt att han är kvar. Ge oss Micke Johansson NU!
Om Robban inte är missnöjd på presskonferensen och skäller ut domarna kan han avgå.
Håkansson kan avgå om han har någon sorts heder i kroppen. Tänk om man var ex. Brandman och bara klarade av att släcka 8-10% av bränderna. Orimligt att han är kvar. Ge oss Micke Johansson NU!
Förra säsongen tog vi ju några vinster på straffar, men då hade vi Matt you know Anderson som la pucken i samma maska vid varje straff. Några gånger lyckades han och det räckte. Vi har ingen som kan lägga sådana straffar i år.
-
Gissningsvis så väljer dom straffläggare efter hur det ser ut på träning.AlltidoavsettDIF skrev:Linus J är väl hyfsad på straffar väl? Bergfors borde väl provat tycker jag.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det kändes precis lika illa som förväntat. Att nobba Sillen tre gånger om är helt oförståeligt, fy fan vad jag börjar ledsna på det här.Puckey skrev:Det kommer kännas så satans fel att se Cehlin i Luleå av alla lag.
Tycker faktiskt inte att Adam ska få så mycket skit, han brukar vara rätt bra på dem (straffar) ... Men varför i hela helvete får Ante lägga en straff till?? Det är ju bevisligen inte hans paradgren.
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Senast redigerad av sauron den 2017-09-23 19:19:00, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
-
Ge oss ditt nick som offensiv coach.EspenK skrev:Måste ju vinna en sån här match. Måste!
Nu väntar man bara på referatet på hemsidan om hur bra matchen va och Djurgården dominerade. Lika roligt att läsa varje gång. Nej hockeyn måste förändras i grunden om den ska överleva. Så jävla mycket tråkiga känslolösa matcher man sett dom senaste 3-4 åren, och då ser jag många matcher utöver Djurgården matcher. Skulle aldrig betala för att se en dålig film på bio, och det tror jag inte heller många gör med SHL matcher längre.
Hade tagit tre poäng på tre matcher alla dagar för en vecka sedan. Men med tanke på hur usla Luleå är så borde det varit tre pinnar ikväll.
Vet inte vad jag är mest trött på efter tre omgångar. PP, Hanks speltid, Reideborn eller Ohlsson. Efter noga övervägande väljer jag Ohlsson.
Rune, Lage, JP, Ante, Vejdemo har börjat bra.
Ridderwall, Ahlén, Linus, Fagerudd och Hank ser trötta ut. Undra om inte Ridderwall är slut iom kapteneriet.
Falk, Bernard och Urbom bättre ikväll.
Vet inte vad jag är mest trött på efter tre omgångar. PP, Hanks speltid, Reideborn eller Ohlsson. Efter noga övervägande väljer jag Ohlsson.
Rune, Lage, JP, Ante, Vejdemo har börjat bra.
Ridderwall, Ahlén, Linus, Fagerudd och Hank ser trötta ut. Undra om inte Ridderwall är slut iom kapteneriet.
Falk, Bernard och Urbom bättre ikväll.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Jag håller med dig. Han är inte ensam, vår lagkapten är precis lika osynlig som förra säsongen t.ex. Men det där var provocerande att se - såsandet mellan stolparna.ciirree skrev:Har tagit flera lägen innan. Visst, denna är hans. Men vi missar 3-4 solklara lägen att göra mål, då är det lätt att skylla på när våran målvakt gör ett misstag.136_Djurgårdare skrev:För all del, Adam. Ta den tid du behöver.
Vi har övertaget i 40-45 minuter, kan inte göra nåt vettigt i PP heller.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Tappar 2 poäng igen menar du välEspenK skrev:Måste ju vinna en sån här match. Måste!

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
De här kedjorna ska spela nästa.
Burken Ante Bergfors
Lundh Ljungh J.David
Ridder Johansson Possler/Ahlén
MacDavid Vejdemo Fjällby
Vi kan inte ha spelare som Hank i en offensiv uppställning.
Burken Ante Bergfors
Lundh Ljungh J.David
Ridder Johansson Possler/Ahlén
MacDavid Vejdemo Fjällby
Vi kan inte ha spelare som Hank i en offensiv uppställning.
Funkar också. Bör ju ha en kreativ spelare som off coach. Inte en brunkare.South_Exil skrev:Ge oss ditt nick som offensiv coach.EspenK skrev:Måste ju vinna en sån här match. Måste!