Försäsong 17/18 : LHC - Djurgårdens IF
Försäsong 17/18 : LHC - Djurgårdens IF
19.00 i SAAB Arena
in och tugga!
in och tugga!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Försäsong 17/18 : LHC - Djurgårdens IF
Vill se backarna visa fram fötterna för det är dom jag är oroliga för denna säsong. I övrigt spelar resultat inte så stor roll på försäsongen.
Avskaffa tre mot tre.
Lite besviken att vi inte får se René nu i träningsmatchen.Mattias_87 skrev:Vill se backarna visa fram fötterna för det är dom jag är oroliga för denna säsong. I övrigt spelar resultat inte så stor roll på försäsongen.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Rejält besviken skulle jag vilja påstå att jag är. Hade väntat på den här matchen just på grund utav att se burken. Nåja.Henke_F skrev:Lite besviken att vi inte får se René nu i träningsmatchen.Mattias_87 skrev:Vill se backarna visa fram fötterna för det är dom jag är oroliga för denna säsong. I övrigt spelar resultat inte så stor roll på försäsongen.
Possler borta med "dag-till-dag". Så, tillbaka i slutet på December då?
Somliga ska ju jobba så... hade varit guld om ni som tittar håller koll på nummer 7 Axel Andersson och rapporterar om hans insats efter matchen, tack på förhand 

Reflektion över reglerna: ett lag som är på väg att vända spelet eller transportera ut pucken ur egen zon borde inte kunna bli avblåsta för att motståndarna är i målgården. Detta skedde precis, men det kanske bara var en miss av domarna, normalt måste de väl släppa sådana lägen?
Linköping är klasser bättre än oss på pappret idag. Vår backsida idag skulle inte ens funka i HA om inte Högga spelar hela tiden.
Kul att se j20 back dock. Kämpa!
(Tänk om Burken är helt out of shape...
Konstigt att han inte spelar i och med att Robban sa att han skulle göra det i klippet som låg ut. "Thursday you play".)
Kul att se j20 back dock. Kämpa!
(Tänk om Burken är helt out of shape...
Konstigt att han inte spelar i och med att Robban sa att han skulle göra det i klippet som låg ut. "Thursday you play".)
Vårt spel är verkligen uruselt över hela banan.
Vad för Falk kvar i SHL?
Ser ut som vi kommer direkt från ett gympass med Jimmie?!
Ante känns extremt seg i benen.
Ante känns extremt seg i benen.
AJF är ju kaxig ändå!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Fjällby visar lite framfötter på isen förutom sitt iögonfallande hårsvall
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Spelar med ett riktigt gott självförtroende, tycker även Jesper Pettersson känns fortsatt lugn och trygg på backsidan, förväntade jag mig inte.sensei skrev:Fjällby visar lite framfötter på isen förutom sitt iögonfallande hårsvall
Spela fult
Ante blir en flopp, hade haft Matt alla dar i veckan ist