Någon är full, på en tisdag. Forza DIF!-daniel- skrev:Intressant att Rejne tydligen sadlat om till back i DIF.
http://www.difhockey.se/lag/2459-2459QT ... den/roster

Någon är full, på en tisdag. Forza DIF!-daniel- skrev:Intressant att Rejne tydligen sadlat om till back i DIF.
Kanske har höga förväntningar, det har jag nog på alla spelarna.ciirree skrev:Vet inte vad du förväntar dig. Men mer än 15-20 poäng var det väl ingen som förväntade sig av Brodin när han anslöt. Han har gjort 24p respektive 21 poäng.difanda skrev:Ersättare till Brodin som gjorde 21p förra, då på en dålig säsong. Jag förväntar mig minst 25p för en OK säsong. Över 30p bör han få ut...Praetori skrev:Förväntningen är +/-10 och matchstraff i min playbook men jag hoppas innerligt att jag har fel. Ingen skulle vara gladare om han kommer hit och levererar sitt livs hockey. Kapaciteten borde finnas där någonstans men jag tror det blir tufft.Stavhoppet skrev: Vad kan vi ha för förväntningar på honom? 13+12 skulle det vara ett ok resultat?
Gör Bourque 20p så är jag nöjd.
Ajdå, hoppas han inte kommer hit otränad och tror han kan glida runt som Luleås nordamerikan, glömt bort hand namn, från förra säsongen.Örnen skrev:Den allmänna bilden av René är att han en gång i tiden var en tuff powerforward som få ville möta. Men numera ofta stämplas som lat och "glidare".
Nyström skriver i Expressen -Djurgårdens klack på Hovet kan få fart på den sömnigaste av spelare och jag tvivlar inte en sekund på att även en 35-årig kanadensare med fina NHL-meriter får en kick av att spela inför den publiken.Örnen skrev:Den allmänna bilden av René är att han en gång i tiden var en tuff powerforward som få ville möta. Men numera ofta stämplas som lat och "glidare".
Jösses, alltså... Vet du vad det innebär? Någon tycks tro att vi värvat legendaren Ray Bourque. Som lade av för typ... 16 år sen? Herrejävlar.-daniel- skrev:Intressant att Rejne tydligen sadlat om till back i DIF.
Jagr är väl tio år till (45år) såg Floridas sista hemmamatch på plats och han hade varit ett tillskott iaf, inte snabbast längre men låg bakom det mesta både assist och mål. Nu är alla olika och Jagr är ju ett unikum men en som lirat 65 matcher i NHL förra säsongen är ju knappast helt slut. Så behöver nog inte vara oroliga för siffran om han vill visa upp sig och ta en OS-plats.Detblir3poäng skrev:Tror Rene kommer göra det ok, trodde väl att det skulle bli mer av en sniper, men får intrycket av att han vill bevisa alla att han fortfarande kan spela hockey trots åldern, vilket känns bra, som att det är all in från hans håll. Verkar vara stark så kan bli bra på att forcera mot mål. Förväntar mig brodins poängsnitt av honom som många ni andra också verkar göra.
Lugn Jocke.peter johansson skrev:Fan vad alla gnäller alla vill ha nyförvärv nu har vi fått det !! ja då är inte det bra för han är för gammal och bla bla bla va fan låt kille få en chans eller också så kan all ni "SÅ KALLADE EXPERTER" ta hit något jävligt bra !!! så jävla trött på allt gnällande hela tiden vad vet ni vad vet jag är frågan ???? denne killen som så sent som förra säsongen spelade med våran Landeskog fråga honom vad han tycker han borde veta eller.....?!
Nä ge honom en chans innan ni kapar honom och åldern är jag inte rädd för en massa rutin borde passa perfekt i detta ganska unga lag jag tror på Renè och jag hoppas ni tvivlare har JÄTTEFEL och då vet vi ju hur det kommer att låta![]()
![]()
Jag är lugn men det är tråkigt när det bara är gnällandroid skrev:Lugn Jocke.peter johansson skrev:Fan vad alla gnäller alla vill ha nyförvärv nu har vi fått det !! ja då är inte det bra för han är för gammal och bla bla bla va fan låt kille få en chans eller också så kan all ni "SÅ KALLADE EXPERTER" ta hit något jävligt bra !!! så jävla trött på allt gnällande hela tiden vad vet ni vad vet jag är frågan ???? denne killen som så sent som förra säsongen spelade med våran Landeskog fråga honom vad han tycker han borde veta eller.....?!
Nä ge honom en chans innan ni kapar honom och åldern är jag inte rädd för en massa rutin borde passa perfekt i detta ganska unga lag jag tror på Renè och jag hoppas ni tvivlare har JÄTTEFEL och då vet vi ju hur det kommer att låta![]()
![]()
Ha ha! Humor!android skrev:Lugn Jocke.peter johansson skrev:Fan vad alla gnäller alla vill ha nyförvärv nu har vi fått det !! ja då är inte det bra för han är för gammal och bla bla bla va fan låt kille få en chans eller också så kan all ni "SÅ KALLADE EXPERTER" ta hit något jävligt bra !!! så jävla trött på allt gnällande hela tiden vad vet ni vad vet jag är frågan ???? denne killen som så sent som förra säsongen spelade med våran Landeskog fråga honom vad han tycker han borde veta eller.....?!
![]()