Försäsong 17/18 Djurgårdens IF - All Stars Stockholm 25/8
Försäsong 17/18 Djurgårdens IF - All Stars Stockholm 25/8
Matchtråd
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Re: Försäsong 17/18 Djurgårdens IF - All Stars Stockholm 25/
Så tråkigt. Gick efter första! Även fast det.är välgörenhet kan man väl åka skridskor och skjuta?Andspe skrev:Matchtråd
Antar att tacklingar inte är ok.
Hur är det med Ante? Vilat lite väl länge.
Med tanke på hans historik känns det inte alls tryggt...mb81 skrev:Hur är det med Ante? Vilat lite väl länge.Andspe skrev:Matchtråd
Med tanke på att det är välgörenhet och NHL-grabbarna åker runt oförsäkrade så var det väl ändå rätt väntat?mb81 skrev:Så tråkigt. Gick efter första! Även fast det.är välgörenhet kan man väl åka skridskor och skjuta?Andspe skrev:Matchtråd
Tacklingar så var det därför jag antog det. Men skjuta och åka skridskor kan man väl göra?sPTNC skrev:Med tanke på att det är välgörenhet och NHL-grabbarna åker runt oförsäkrade så var det väl ändå rätt väntat?mb81 skrev:Så tråkigt. Gick efter första! Även fast det.är välgörenhet kan man väl åka skridskor och skjuta?Andspe skrev:Matchtråd
Klart det blir ett lågvattenmärke med sånna här matcher... kul ändå att se lite gamla gårdare... fyfan vad jag kom ihåg hur mycket jag saknar Sören!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Försökte få igång lite hets mot gamla gnagare och bua men publiken var inte riktigt med på det.captcash skrev:Klart det blir ett lågvattenmärke med sånna här matcher... kul ändå att se lite gamla gårdare... fyfan vad jag kom ihåg hur mycket jag saknar Sören!
Det måste vara så här på random Växjömatch.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
...men vilket lag vi skulle få ihop om NHL inte fanns.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Äh alla skulle spela i KHL då!minalman skrev:...men vilket lag vi skulle få ihop om NHL inte fanns.
Jag var också beredd att gå efter första egentligen, även om det inte kom som någon överraskning att matchen skulle bli mycket, mycket, mycket tråkig. Om det här är tänkt att bli något årligt spektakel så tycker jag att man borde skänka bort alla biljetter till föreningar så att man fyller upp alla platser med knattar när det väl ändå är en vecka för framtidens Stockholmshockey. Det finns hur som helst inget underhållningsvärde att ta betalt för.
Är det damhockey
Precis. De som tyckte det var kul var kidsen. Inget fel.med det. Gratis för alla barn i föräldrar eller tränades sällskap skulle vara en bra idé.Rudi skrev:Jag var också beredd att gå efter första egentligen, även om det inte kom som någon överraskning att matchen skulle bli mycket, mycket, mycket tråkig. Om det här är tänkt att bli något årligt spektakel så tycker jag att man borde skänka bort alla biljetter till föreningar så att man fyller upp alla platser med knattar när det väl ändå är en vecka för framtidens Stockholmshockey. Det finns hur som helst inget underhållningsvärde att ta betalt för.
Bjud in alla pojk och flicklag i länet!
Sant, bättre köra detta som en drive att få nya (unga) fans till klubben istället för att dra in lite kulor på folk som sen inte kommer på mer hockey pga hur trista matcher det blir med 0 kamp.mb81 skrev:Precis. De som tyckte det var kul var kidsen. Inget fel.med det. Gratis för alla barn i föräldrar eller tränades sällskap skulle vara en bra idé.Rudi skrev:Jag var också beredd att gå efter första egentligen, även om det inte kom som någon överraskning att matchen skulle bli mycket, mycket, mycket tråkig. Om det här är tänkt att bli något årligt spektakel så tycker jag att man borde skänka bort alla biljetter till föreningar så att man fyller upp alla platser med knattar när det väl ändå är en vecka för framtidens Stockholmshockey. Det finns hur som helst inget underhållningsvärde att ta betalt för.
Bjud in alla pojk och flicklag i länet!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vem fan har betalat för ATG se en avslagen bandymatch...
Gamla vad?captcash skrev:Klart det blir ett lågvattenmärke med sånna här matcher... kul ändå att se lite gamla gårdare... fyfan vad jag kom ihåg hur mycket jag saknar Sören!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.