Biljettråden
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Biljettråden
Alla gillar väl billigare, men varför har men sänkt säsongskortspriserna en aning? Är det för att man är rädd att tappa säsongare efter en säsong under förväntningarna?
Avskaffa tre mot tre.
- Think if...
- Kontakt:
- Mattias_87
Förra säsongen betalade jag 2800 inkl medlemskap nu blir det 2600 inkl medlemskap för klack.Think if... skrev:Det är väl oförändrade priser vad jag kan se
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kan det bero på 200:- i rabatt för medlemmar? Tyckte jag läste något om det.Mattias_87 skrev:Förra säsongen betalade jag 2800 inkl medlemskap nu blir det 2600 inkl medlemskap för klack.Think if... skrev:Det är väl oförändrade priser vad jag kan se
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
Den rabatten har funnits i flera år. Jag har kvar mitt kvitto från förra säsongen. Totalt 200 kr billigare.minalman skrev:Kan det bero på 200:- i rabatt för medlemmar? Tyckte jag läste något om det.Mattias_87 skrev:Förra säsongen betalade jag 2800 inkl medlemskap nu blir det 2600 inkl medlemskap för klack.Think if... skrev:Det är väl oförändrade priser vad jag kan se
Avskaffa tre mot tre.
- Think if...
- Kontakt:
Vi kanske gör en Bajen och säljer dubbla biljetter, då borde man kunna sänka priset?
Using Tapatalk
Flyttar diskussionen.
http://www.difhockey.se/artikel/zs0fain ... kort-salda
Den 27e maj 2015 hade vi sålt 2400 säsongskort. Stämmer siffran om 1700 idag så är det ju inte jättebra.JulesAttar skrev:Såklart! Ville mest belysa att det inte ser så dåligt ut. Läste någonstans om att vi var över 2000 nu, vet inte om det stämmer. DIF borde uppdatera mer siffrorandroid skrev:Dock svårt att jämföra siffror sådär. Förra året hade man väl maj ut att förlänga medan i år fanns det ett slutdatum på 15 maj. Det plus nästan två veckors extra försäljningstid tar ner förhoppningarna något från min sida.JulesAttar skrev:Har redan sålts fler kort i år.Bengan08 skrev:Men en Silly säsong som denna lär vi knappast sälja fler säsongskort i år....riktigt trist att det känns helt dött vad det gäller allt runt hockeyn och då snackar vi inte bara värvningar!
15 maj 2016 - 1355
27 maj 2017 - 1500+
Förhoppningsvis blir det 5000 säsongare.
Född till sportchef.
Thoresen-effekten?android skrev:Flyttar diskussionen.Den 27e maj 2015 hade vi sålt 2400 säsongskort. Stämmer siffran om 1700 idag så är det ju inte jättebra.JulesAttar skrev:Såklart! Ville mest belysa att det inte ser så dåligt ut. Läste någonstans om att vi var över 2000 nu, vet inte om det stämmer. DIF borde uppdatera mer siffrorandroid skrev:Dock svårt att jämföra siffror sådär. Förra året hade man väl maj ut att förlänga medan i år fanns det ett slutdatum på 15 maj. Det plus nästan två veckors extra försäljningstid tar ner förhoppningarna något från min sida.JulesAttar skrev:Har redan sålts fler kort i år.Bengan08 skrev:Men en Silly säsong som denna lär vi knappast sälja fler säsongskort i år....riktigt trist att det känns helt dött vad det gäller allt runt hockeyn och då snackar vi inte bara värvningar!
15 maj 2016 - 1355
27 maj 2017 - 1500+
Förhoppningsvis blir det 5000 säsongare.
- Mattias_87
2500 säsongskort alltså just nu sålda. Hur många hade vi sålt vid premiären i fjol?
Avskaffa tre mot tre.
Drygt 3000 den 7e september. Enligt Mrmadhawks sammanställning.Mattias_87 skrev:2500 säsongskort alltså just nu sålda. Hur många hade vi sålt vid premiären i fjol?
Född till sportchef.
Borde väl hamna på ungefär samma då? 500 på en månad borde vara rimligt att sälja.android skrev:Drygt 3000 den 7e september. Enligt Mrmadhawks sammanställning.Mattias_87 skrev:2500 säsongskort alltså just nu sålda. Hur många hade vi sålt vid premiären i fjol?
-
Speciellt när suget efter säsongen sätter in. 

Jag kommer vara bortrest från 25 september i drygt 5 veckor från slutet av september. Någon som vill låna mitt klackkort under tiden?
Det är 7 hemmamatcher. Har för mig att det går skicka biljetter digitalt så gör det i så fall.
Vill inte ha något betalt men swisha gärna några hundringar till Sofialäktarens tifogrupp.
PM vid intresse.
Det är 7 hemmamatcher. Har för mig att det går skicka biljetter digitalt så gör det i så fall.
Vill inte ha något betalt men swisha gärna några hundringar till Sofialäktarens tifogrupp.
PM vid intresse.
Blir de slutsålt till premiären tro!! Dåligt med info hur mycket som sålts
-
Tänkte också precis skriva det! Sjukt dålig hype måste jag säga! Bara tre dagar kvar till premiär, men var är glöden, alla intervjuer som skulle piska upp stämningen osv?Splitzen skrev:Blir de slutsålt till premiären tro!! Dåligt med info hur mycket som sålts