Den 2 maj så samlas laget och startar sin officiella försäsongsträning. Då kommer förhoppningsvis ett antal nya spelare vara med. Mer kan jag inte säga just nu.
Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägg
Jesper B i säsongsmailet häromdagen. Antagligen bara jag som är desperat efter nyförvärv men låter som vi har några nya spelare som kommer vara klara lagom till försäsongen startar. Läser jag in för mycket?
Enligt rapporter är ju Tom Nilsson, Jesper Pettersson och Joacim Eriksson redan klara, så det lär väl vara de som presenteras då, om inte tidigare.mb81 skrev:Jesper B i säsongsmailet häromdagen. Antagligen bara jag som är desperat efter nyförvärv men låter som vi har några nya spelare som kommer vara klara lagom till försäsongen startar. Läser jag in för mycket?
Den 2 maj så samlas laget och startar sin officiella försäsongsträning. Då kommer förhoppningsvis ett antal nya spelare vara med. Mer kan jag inte säga just nu.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Förmodligen.Henke95 skrev:Enligt rapporter är ju Tom Nilsson, Jesper Pettersson och Joacim Eriksson redan klara, så det lär väl vara de som presenteras då, om inte tidigare.mb81 skrev:Jesper B i säsongsmailet häromdagen. Antagligen bara jag som är desperat efter nyförvärv men låter som vi har några nya spelare som kommer vara klara lagom till försäsongen startar. Läser jag in för mycket?
Sen en fråga till Androiden. Nu har vi två Jocke Eriksson. Hur löser vi smeknamnsproblematiken?
-
- Lee Harvey Oswald
Benjamin L. Willard skrev:http://www.eliteprospects.com/t.php?id=303851
Patrick Zackrisson sticker till KHL
Skön...T, för honom
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Måste vara jävligt oskönt att flytta till Sibirien...Lee Harvey Oswald skrev:Skön...T, för honomBenjamin L. Willard skrev:http://www.eliteprospects.com/t.php?id=303851
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Perfekt ju, han kommer lessna lagom till jul så hakar han på hos oss efter 6mån bra betalt och crazy less på skitvinter!jsson skrev:Måste vara jävligt oskönt att flytta till Sibirien...Lee Harvey Oswald skrev:Skön...T, för honomBenjamin L. Willard skrev:http://www.eliteprospects.com/t.php?id=303851
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Fick precis höra från en bekant att han hört att Jacob Josefsson funderar på att flytta hem. Kan det vara vår center?
Känns väldigt silly. Jag har dålig koll på NHL men visst har han varit ordinarie i år. Kan det finnas någon substans i det eller är det bara tjurbajs?
Känns väldigt silly. Jag har dålig koll på NHL men visst har han varit ordinarie i år. Kan det finnas någon substans i det eller är det bara tjurbajs?
Han stod som healthy scratch i typ 10-15 matcher under en period, när han fick tillbaks platsen var det med ett uttalat krav på förbättrad produktion för att få fortsätta.mb81 skrev:Fick precis höra från en bekant att han hört att Jacob Josefsson funderar på att flytta hem. Kan det vara vår center?
Så det skulle finnas nåt substans i detta? Produktionen har inte varit överdriven direkt.Puckey skrev:Han stod som healthy scratch i typ 10-15 matcher under en period, när han fick tillbaks platsen var det med ett uttalat krav på förbättrad produktion för att få fortsätta.mb81 skrev:Fick precis höra från en bekant att han hört att Jacob Josefsson funderar på att flytta hem. Kan det vara vår center?
För rätt peng så får han hemskt gärna komma hem.mb81 skrev:Fick precis höra från en bekant att han hört att Jacob Josefsson funderar på att flytta hem. Kan det vara vår center?
Wikegårds järnkaminer
jsson skrev:För rätt peng så får han hemskt gärna komma hem.mb81 skrev:Fick precis höra från en bekant att han hört att Jacob Josefsson funderar på att flytta hem. Kan det vara vår center?
Jag tror ju inte det stämmer speciellt inte denna säsong när NHL ska utvidgas med ett lag. Men eftersom jag hörde det tänkte jag om det fanns nån substans.
Skulle vara en fantastisk värvning.
Det är kul att chansen åtminstone finns där, skulle ge lite drag kring hockeyn.mb81 skrev:jsson skrev:För rätt peng så får han hemskt gärna komma hem.mb81 skrev:Fick precis höra från en bekant att han hört att Jacob Josefsson funderar på att flytta hem. Kan det vara vår center?
Jag tror ju inte det stämmer speciellt inte denna säsong när NHL ska utvidgas med ett lag. Men eftersom jag hörde det tänkte jag om det fanns nån substans.
Skulle vara en fantastisk värvning.
Milan Gulas sticker från FBK, kan det vara någonting? Möjligen väldigt dyr
Skulle inte förvåna mig om han kostade mer än vad Matt gjorde. Nej tack!Celes skrev:Milan Gulas sticker från FBK, kan det vara någonting? Möjligen väldigt dyr
Wikegårds järnkaminer