Vem var det?Benjamin L. Willard skrev:Ny spelare kommer presenteras idag
Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2017-18 ständigt uppdaterat i första inlägg
Född till sportchef.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=40607 Marcus fagerudd.android skrev:Vem var det?Benjamin L. Willard skrev:Ny spelare kommer presenteras idag
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Kommer knappast presenteras officiellt innan Ilves har spelat klart för säsongen .Morwin skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=40607 Marcus fagerudd.android skrev:Vem var det?Benjamin L. Willard skrev:Ny spelare kommer presenteras idag
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Nej.Morwin skrev:http://www.eliteprospects.com/player.php?player=40607 Marcus fagerudd.android skrev:Vem var det?Benjamin L. Willard skrev:Ny spelare kommer presenteras idag
Född till sportchef.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Behåller gärna alla tränare. Inte deras fel att vi åkte ut mot kaffe.ciirree skrev:Pratas ganska lite om Stefan Nyman. Har utgående. Vad tror ni?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Är tydligt att med Högström och Bergfors i laget från start så hade vi åtminstone haft hemmafördel i åttondelen.
En stabil målvakt till det och vi hade gått direkt till kvarten.
För mig är det rätt uppenbart att vi saknar/saknat skills i laget. Gillar däremot spelsättet.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Jim Morrison
Förlängde för tre månader sedan över säsongen 17/18. Tråkigt tycker jag, hade gärna blivit av med honom. Tycker han har skev syn på vilka backar som ska spela mycket, hur han matchar dom och vilka backtyper som är effektiva.ciirree skrev:Pratas ganska lite om Stefan Nyman. Har utgående. Vad tror ni?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
My bad. Missade det.Jim Morrison skrev:Förlängde för tre månader sedan över säsongen 17/18. Tråkigt tycker jag, hade gärna blivit av med honom. Tycker han har skev syn på vilka backar som ska spela mycket, hur han matchar dom och vilka backtyper som är effektiva.ciirree skrev:Pratas ganska lite om Stefan Nyman. Har utgående. Vad tror ni?
Jag håller med faktiskt. Det gör riktigt ont att se Philip Holm i Växjö bland annat.
Anders Lindbäck kan ju vara en intressant målvakt. Han är ju verkligen en första målvakt. Och jag ser att jocke fortsätter med sina finnar.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Ja, men verkar ju tyvärr nära Brynäs.klintan85 skrev:Anders Lindbäck kan ju vara en intressant målvakt. Han är ju verkligen en första målvakt. Och jag ser att jocke fortsätter med sina finnar.
Jag håller med. Utvecklingen på Englund, Högström, Johansson, Ollas, Hultström och Urbom var droppen. Bedrövligt. Very bad.Jim Morrison skrev:Förlängde för tre månader sedan över säsongen 17/18. Tråkigt tycker jag, hade gärna blivit av med honom. Tycker han har skev syn på vilka backar som ska spela mycket, hur han matchar dom och vilka backtyper som är effektiva.ciirree skrev:Pratas ganska lite om Stefan Nyman. Har utgående. Vad tror ni?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Backsidan är ju det som fungerat bäst hos oss.
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
Har du Corsi på det?Mattias_87 skrev:Backsidan är ju det som fungerat bäst hos oss.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Nyman var ju tydligen en stor anledning till varför Högström ville komma tillbaka till oss. Så han kanske är populär bland spelarna iaf!
Att Holm lyckas offensivt i Växjö till skillnad från hos oss kan bero på följande:
- Han spelar för ett topplag och får förtroende där. Gratispoäng.
- Han visade inga direkta talanger på den offensiva sidan i Djurgården, därav fastnade han i det "fack" han pratar om i intervjuer angående övergången till Växjö.
- Nyman suger och Växjös tränare som har hand om backsidan är en gud som kan trolla med knäna.
Tyvärr sitter jag inte med svaret.
- Han spelar för ett topplag och får förtroende där. Gratispoäng.
- Han visade inga direkta talanger på den offensiva sidan i Djurgården, därav fastnade han i det "fack" han pratar om i intervjuer angående övergången till Växjö.
- Nyman suger och Växjös tränare som har hand om backsidan är en gud som kan trolla med knäna.
Tyvärr sitter jag inte med svaret.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
-
Anton Holm från SSK ska vara nära oss enligt aftonblaskan.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... tan-100-ar
Så länge man ser honom som en tillväxtspelare likt Linus J förra året ser jag inga problem med det, utan snarare som intressant. Bara man inte ser det som en förstärkning. Då är vi riktigt illa ute.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... tan-100-ar
Så länge man ser honom som en tillväxtspelare likt Linus J förra året ser jag inga problem med det, utan snarare som intressant. Bara man inte ser det som en förstärkning. Då är vi riktigt illa ute.