Varför har vi då ens en målgård? Det fattar inte jag.sensei skrev:Haha, det spelar ingen roll längre med målgården heller får vi lära oss. Är det "kontakt" med målvakten så döms det bort oavsett var det sker.
Man saknar ord.
SHL 2016-17
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2016-17
Avskaffa tre mot tre.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Förövrigt blir jag väldigt besviken på att ett lag som Växjö som vann serien och spelar kvartsfinal har hur mycket tomma stolar som helst, det om något är ju döden för svensk hockey. Vi behöver få publiklagen till slutspelet till vilket pris som helst.
Avskaffa tre mot tre.
Alvarez nätar.
- Lee Harvey Oswald
Sån sjuk kyla, ursnyggt!#10 skrev:Alvarez nätar.
Det har vi saknat i DIF i liknande lägen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag tror inte att man ska försöka förstå. Det blev inga följdfrågor på det på CMORE och jag misstänker att enledningen är att alla bara skäms och låtsas om att det här egentligen inte händer. Du vet, som när någon säger något konstigt och man bara låtsas inte höra utan bara mumlar jaja, och tittar åt ett annat håll.Mattias_87 skrev:Varför har vi då ens en målgård? Det fattar inte jag.sensei skrev:Haha, det spelar ingen roll längre med målgården heller får vi lära oss. Är det "kontakt" med målvakten så döms det bort oavsett var det sker.
Man saknar ord.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lee Harvey Oswald
Vilken sjuk match rödhök gör hittills, leder skotten efter 2:a med 25-8?! 

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Fatta vilken chans vi haft.Lee Harvey Oswald skrev:Vilken sjuk match rödhök gör hittills, leder skotten efter 2:a med 25-8?!
- Lee Harvey Oswald
Jo, men Malmö har en 1:a målvakt, vi hade förmodligen hunnit släppt in minst 2#10 skrev:Fatta vilken chans vi haft.Lee Harvey Oswald skrev:Vilken sjuk match rödhök gör hittills, leder skotten efter 2:a med 25-8?!
+1Mattias_87 skrev:Förövrigt blir jag väldigt besviken på att ett lag som Växjö som vann serien och spelar kvartsfinal har hur mycket tomma stolar som helst, det om något är ju döden för svensk hockey. Vi behöver få publiklagen till slutspelet till vilket pris som helst.
Avgå Jocke.
Skulle bara inte alla kommuner sponsra så mycket så skulle inte lag utan publik ha så bra förutsättningar.Mattias_87 skrev:Förövrigt blir jag väldigt besviken på att ett lag som Växjö som vann serien och spelar kvartsfinal har hur mycket tomma stolar som helst, det om något är ju döden för svensk hockey. Vi behöver få publiklagen till slutspelet till vilket pris som helst.
Så tråkigt med lag som Växjö som ingen bryr sig om, inte ens de själva.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
SHL 2016-17
Jeff sänkte våra möjligheter att gå direkt till kvarten och försämrar växjös chanser att gå till semi.
Vi får väl se hur det går.
Vi får väl se hur det går.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Lee Harvey Oswald
Oooh, ett korrekt domslut.
Stort grattis
Stort grattis

- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Samtidigt borde sådana där mål godkännas. Hög klubba borde vara OK när ingen "är i närheten".Lee Harvey Oswald skrev:Oooh, ett korrekt domslut.
Stort grattis
-Vilket öppnar för ännu fler bedömningssituationer och godtycke.
Regeln med "ej högre än ribban" känns litet väl tydligt definierad.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hur många bortdömda mål är de uppe i nu? 5?
- Lee Harvey Oswald
Blytungt för Malmö, klart värda segern här