Crashmash skrev:Du går in på sidan. Då får du fram en liten ruta "Enter A User Name:". Skriv det du vill heta, och tryck sedan på "connect" under. Då ska det laddas om du har flash installerat, annars brukar det ploppa upp i ovankant att du kan installera det.
Okej, det är nog det som är felet då. Har ej flash installerat, men det har inte kommit upp något?
m0ng00se skrev:va fan ge den där Guter en A-lagsplats för h-v-t-!!!
Jag skulle inte bli förvånad om han får spela riktigt mycket i A-laget den kommande säsongen... Helt plötsligt känns en värvning av en spets-spelare inte lika akut.
Jag skulle inte bli förvånad om han får spela riktigt mycket i A-laget den kommande säsongen... Helt plötsligt känns en värvning av en spets-spelare inte lika akut. :)
Mmm njae nu ska vi nog inte dra FÖR stora växlar...men det ser iaf bra ut på återväxtsidan:)...
Jag skulle inte bli förvånad om han får spela riktigt mycket i A-laget den kommande säsongen... Helt plötsligt känns en värvning av en spets-spelare inte lika akut.
Mmm njae nu ska vi nog inte dra FÖR stora växlar...men det ser iaf bra ut på återväxtsidan:)...
I know. Men det känns bra att ha juniorer som kan kliva upp i a-laget vid skadetillfällen mm. Speciellt med tanke på att truppen inte är så stor.