Såg som sagt inte matchen. Följde via mobil och gjorde en tolkning att DIF spelade som DIF brukar. Sätter sig i en bra position och sen bajsar ner sig och förstör allt på slutet. Rätt bra summering av både matchen och säsongen faktiskt. Jag ger oss 0% chans att slå FBK. Malmö hade vi slagit.Lee Harvey Oswald skrev:Märklig summering av en förtrollad kvällB.I.B.A skrev:Tur att man slapp se matchen. Malmö hade varit drömmotståndet men givetvis hittar vi ett sätt att bomma det. Alla spelare som eventuellt firade efter det helt oviktiga förlängningsmålet borde få sparken.
Nåväl, att ta sig till slutspel är mer än vad vi förtjänat ändå.
Du får fan ge dig med att kasta skit på spelarna efter en sån här insats, blir fan förbannad
SHL: Omgång 28 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 9/3-2017
Re: SHL: Omgång 28 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 9/3-2
Avgå Jocke.
-
Kan inte du bara lämna det här forumet och byta lag, för Djurgården verkar inte vara laget i ditt hjärta..B.I.B.A skrev:Tur att man slapp se matchen. Malmö hade varit drömmotståndet men givetvis hittar vi ett sätt att bomma det. Alla spelare som eventuellt firade efter det helt oviktiga förlängningsmålet borde få sparken.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag har alltid alla rätt. Nästan skrämmande hur rätt jag förutspådde denna säsongen faktiskt.android skrev: B.I.B.A har inte haft många rätt idag.
Avgå Jocke.
Jo, det är just därför jag kritiserar. Pallar inte se det här laget fullständigt misslyckas gång på gång.Benjamin L. Willard skrev:Kan inte du bara lämna det här forumet och byta lag, för Djurgården verkar inte vara laget i ditt hjärta..B.I.B.A skrev:Tur att man slapp se matchen. Malmö hade varit drömmotståndet men givetvis hittar vi ett sätt att bomma det. Alla spelare som eventuellt firade efter det helt oviktiga förlängningsmålet borde få sparken.
Avgå Jocke.
Njut lite. Roligare än så här lär det inte bli på länge.B.I.B.A skrev:Jag har alltid alla rätt. Nästan skrämmande hur rätt jag förutspådde denna säsongen faktiskt.android skrev: B.I.B.A har inte haft många rätt idag.
Född till sportchef.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi är laget med bäst form och trend när slutspelet startar.B.I.B.A skrev:Jo, det är just därför jag kritiserar. Pallar inte se det här laget fullständigt misslyckas gång på gång.Benjamin L. Willard skrev:Kan inte du bara lämna det här forumet och byta lag, för Djurgården verkar inte vara laget i ditt hjärta..B.I.B.A skrev:Tur att man slapp se matchen. Malmö hade varit drömmotståndet men givetvis hittar vi ett sätt att bomma det. Alla spelare som eventuellt firade efter det helt oviktiga förlängningsmålet borde få sparken.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
För B.I.B.A hade det väl låtit likadant om vi så vunnit serien...minalman skrev:Vi är laget med bäst form och trend när slutspelet startar.B.I.B.A skrev:Jo, det är just därför jag kritiserar. Pallar inte se det här laget fullständigt misslyckas gång på gång.Benjamin L. Willard skrev:Kan inte du bara lämna det här forumet och byta lag, för Djurgården verkar inte vara laget i ditt hjärta..B.I.B.A skrev:Tur att man slapp se matchen. Malmö hade varit drömmotståndet men givetvis hittar vi ett sätt att bomma det. Alla spelare som eventuellt firade efter det helt oviktiga förlängningsmålet borde få sparken.
Ok, så därför ska vi nöja oss med det svåra motståndet när vi hade ett enklare möte i egna händer?minalman skrev:Vi är laget med bäst form och trend när slutspelet startar.B.I.B.A skrev:Jo, det är just därför jag kritiserar. Pallar inte se det här laget fullständigt misslyckas gång på gång.Benjamin L. Willard skrev:Kan inte du bara lämna det här forumet och byta lag, för Djurgården verkar inte vara laget i ditt hjärta..B.I.B.A skrev:Tur att man slapp se matchen. Malmö hade varit drömmotståndet men givetvis hittar vi ett sätt att bomma det. Alla spelare som eventuellt firade efter det helt oviktiga förlängningsmålet borde få sparken.
Avgå Jocke.
Nej, det har du helt rätt i.android skrev:Njut lite. Roligare än så här lär det inte bli på länge.B.I.B.A skrev:Jag har alltid alla rätt. Nästan skrämmande hur rätt jag förutspådde denna säsongen faktiskt.android skrev: B.I.B.A har inte haft många rätt idag.
Avgå Jocke.
- -daniel-
Vilken jävla bragdavslutning på säsongen. Sanslöst. Otroligt stolt att vi inte bajsar ner oss (som nån påtänd skribent tidigare påstod) när det gäller som mest.
-
Nöja oss? Vi krigar som fan i en match där vi stundtals är fullständigt utspelade. Skellefteå tar ut målvakten och lyckas forcera in en kvittering. Vi hade inte vunnit borta mot Skellefteå sedan 2012. Det var fan ingen som nöjde sig. Vi andra är glada över att det blir lite slutspel på slutet av en mörk säsong... Hellre det än ingenting. Det betyder inte att man är nöjd överlag, men om man bara går runt och tänker så så hade man haft konstant huvudvärk sedan våren 2010.
Tror kaffe är måttligt nöjda över att det vart oss dom skulle möta...
- minalman
SHL: Omgång 28 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 9/3-2017
För övrigt brukar vi spela dåligt mot sådana där uppkomlingar som malmö, karlskrona, växjö och örebro. Tacka vet jag ett klassikermöte. Då glöder vårt blåa blod.
Senast redigerad av minalman den 2017-03-09 22:16:41, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Kommer dom ångra!#10 skrev:Tror kaffe är måttligt nöjda över att det vart oss dom skulle möta...
I framgång och motgång, Djurgården.
Fan vad skönt att slänga in snusen i mitten och bara njuta efter allt jävla snusbyte från sida till sida