Tror och hoppas att Bäcker får ut ännu mer denna säsong. Det negativa är att han lämnar oss för utlandet till 99% efter denna säsong. Är inte direkt överraskad att Bäcker producerar. Han hamnade lite i skuggan av Linkan och Bengan förra säsongen men gör ett otroligt stabilt jobb.Bladman skrev:Fan vad kul det var att se matchen idag, den gav helt klart mersmak!
Otroligt kul att se Dick på isen, var riktigt grym idag och jag tror han kommer bli en stor tillgång, hade vi haft honom förra säsongen hade vi INTE missat slutspelet! Var fan bäst i det fysika spelet idag, smällde på rejält några gånger! Kul att se! Bäcker fortsätter förvåna, helt underbart 5 mål är han uppe i nu.
Var även kul att se Asken i slagsmål!
Nej, detta gav som sagt mersmak. Nu blir det Norrtälje imorgon!
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- Remy Lebeau
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
-
när man hör om Mattias Guters framfart kan man ändå inte låta bli att undra hur det hade sett ut för Patrik Lundh och Greger Hansson i a-laget. De båda dominerade ju på ett helt annat sätt än Guter i j-laget. Enormt synd att Lundh valde Malmö och att Hansson flyttade till USA.
Ingen av dom kan kännt något större förtroende från Säcken med tanker på sina beslut.
Bittert som sagt. Men hoppas att båda killarna snart är tillbaka i DIF. Förhoppningsvis redan till nästa säsong.
Ingen av dom kan kännt något större förtroende från Säcken med tanker på sina beslut.
Bittert som sagt. Men hoppas att båda killarna snart är tillbaka i DIF. Förhoppningsvis redan till nästa säsong.
På tränarfronten hade jag gärna sett att Hardy återvänt.
Det är lite oroväckande att ottosson och anger inte producerar bra i träningsmatcherna. Känns som att vi behöver dem i protokollet mer regelbundet för att vi ska bli stabilare.
Bäcker var jättebra under förra årets förrsäsong också och producerade bra med poäng då. Tyvärr blev poängskörden något sämre när väl serien kom igång. Hoppas att det blir annorlunda i år.
Det är lite oroväckande att ottosson och anger inte producerar bra i träningsmatcherna. Känns som att vi behöver dem i protokollet mer regelbundet för att vi ska bli stabilare.
Bäcker var jättebra under förra årets förrsäsong också och producerade bra med poäng då. Tyvärr blev poängskörden något sämre när väl serien kom igång. Hoppas att det blir annorlunda i år.
- Remy Lebeau
Det beror lite på att han fick ta ett större ansvar defensivt och fick städa upp lite efter Linkan och Bengans offensiva utflykter. Dock så var det hans poängmässigt bästa säsong någonsin, och förhoppningsvis kan ha höja sin kapacitet ännu ett snäpp.rikkard skrev: Bäcker var jättebra under förra årets förrsäsong också och producerade bra med poäng då. Tyvärr blev poängskörden något sämre när väl serien kom igång. Hoppas att det blir annorlunda i år.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Inte säkert att det blir något alls. Inget är klart innan det är klart. Men jag är hoppfull efter att ha träffat en person med god insyn i föreningen. Det rör sig om en utländsk spelare vars namn inte varit uppe i spekulationerna.
Tyvärr vill jag inte avslöja det jag fått höra i förtroende...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
-
Är det en finne, eller Slovak,Tjeck?Andy skrev:Inte säkert att det blir något alls. Inget är klart innan det är klart. Men jag är hoppfull efter att ha träffat en person med god insyn i föreningen. Det rör sig om en utländsk spelare vars namn inte varit uppe i spekulationerna.
- Andy
- Säsongskort: Ja
Det är i alla fall ingen lett ;-)stolpskott skrev:Är det en finne, eller Slovak,Tjeck?Andy skrev:Inte säkert att det blir något alls. Inget är klart innan det är klart. Men jag är hoppfull efter att ha träffat en person med god insyn i föreningen. Det rör sig om en utländsk spelare vars namn inte varit uppe i spekulationerna.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
-