SHL Omgång 51: Djurgårdens IF - Mif Redhawks
Re: SHL Omgång 51: Djurgårdens IF - Mif Redhawks
Aik är Aik. Från Solna eller Skellefteå spelar ingen roll. Lika rutten värdegrund.
Sen kretsar iofs hela Ängelholms identitet kring en ufo-landning, så vem vet!EspenK skrev: Att hoppas på att Luleå förlorar mot Rögle i sista omgången ger jag lika stor chans som att ett ufo landar i lekparken bredvid huset där jag bor.
Cillen?!Puckey skrev:Sen kretsar iofs hela Ängelholms identitet kring en ufo-landning, så vem vet!EspenK skrev: Att hoppas på att Luleå förlorar mot Rögle i sista omgången ger jag lika stor chans som att ett ufo landar i lekparken bredvid huset där jag bor.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag finner det inte omöjligt att Rögle vinner mot Luleå. När Rögle presterar på topp är dom ganska bra faktiskt.EspenK skrev:Att hoppas på att Luleå förlorar mot Rögle i sista omgången ger jag lika stor chans som att ett ufo landar i lekparken bredvid huset där jag bor.
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
Kvalserieform! Reideborn! Nyförvärvet Högström! Bergfors aka Jens Jakobs!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det var den här matchen vi borde gjort i omgång 2. Vårt lag nu och då är som natt och dag.
Komplettera med förstamålis, spelfördelare och målgörare (a.k.a. "Isak/Kim/Sen Gales") och konservera formen för övriga som stannar så blir det kul i höst och vi kan se denna säsong som en läroperiod/Robbans-långa-startsträcka.
Komplettera med förstamålis, spelfördelare och målgörare (a.k.a. "Isak/Kim/Sen Gales") och konservera formen för övriga som stannar så blir det kul i höst och vi kan se denna säsong som en läroperiod/Robbans-långa-startsträcka.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det är så här det ska vara, underbart med en riktig härlig trepoängare! Nu är islossningen fullbordad, full fart framåt!
Den myten är redan spräckt så. Minns dock inte i vilken match det var riktigt.Dusinator skrev:För i helvete, stick inte ut hakan nu!!!Rojk skrev:När Ahlén gör mål vinner vi matchen.
Men väldigt skön vinst och så fint att se att vi inte tappar det när vi ledde med några mål utan även spelar i 3:e perioden.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Ahlén måste man ändå hylla. 3 av målen är ju helt hans förtjänst. Ha kvar han!
Någon som har ett klipp när domaren puttar Djurgårdsspelaren med båda händerna så han åker ner på isen? Tycker det var ett jävligt konstigt beteende från en domare... Borde bli avstängning på sådant. Va det Gustav Possler han puttade?
Vältajmat med tanke på att Wikegård hade en utläggning om just det där på sin youtube-kanal för några dagar sen.tomten skrev:Någon som har ett klipp när domaren puttar Djurgårdsspelaren med båda händerna så han åker ner på isen? Tycker det var ett jävligt konstigt beteende från en domare... Borde bli avstängning på sådant. Va det Gustav Possler han puttade?