Ja, definition för hjältar på något vissensei skrev:Haha, psykopatlag. Men det är korrekt, lätt att glömma bort men fan vad de sliter.#10 skrev:Gillar det här laget som fan på nåt sätt trots att vi inte kan göra mål, dom krigar jävlar till sista blodsdroppen och det är fan det som räknas i min bok, andra jävla psykopatlag hade vikt ner sig för länge sen med våran stolpe ut.
SHL : Omgång 50: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 3/3-2017
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL : Omgång 50: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 3/3-201
Ja går de inte på valium så måste man ju beundra moralen. En annan hade psykbrutit alla klubbor efter alla uteblivna utdelningar.#10 skrev:Gillar det här laget som fan på nåt sätt trots att vi inte kan göra mål, dom krigar jävlar till sista blodsdroppen och det är fan det som räknas i min bok, andra jävla psykopatlag hade vikt ner sig för länge sen med våran stolpe ut.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Säsongskort: Ja
. tror Vikas bara behöver en gruppkram till nästa säsong så kommer han skriva riktigt Glada inlägg#10 skrev:Är det så svårt?Lätt Kränkt skrev:Bra där du är lite positivare än Vikas iallafallminalman skrev:Nu ska jag fira ordentligt. Örebro kan nämligen inte komma före oss längre. Shit vad viktigt.ta en fet grogg

Jo när vi spelar som bäst så hänger vi ju av även de bästa lagen i vändningarna. Så vi hade ju helt klart fightats om platser på övre halvan om två nyckelsaker hade funkat.Praetori skrev:Om vi skulle räkna alla inlägg denna säsong som har ungefär samma, korrekta, påstående vågar jag påstå att det överstiger antalet producerade poäng.Henke_F skrev:Såja.
På förhand hade 2p varit tagit. Nu känns det nästan lite snopet ändå vi borde ju ha kunnat haft 3-4 målsledning istället för att släppa till 2-2 i full tid om vi varit ett normalt producerande lag.
Det är en genomgående logik denna säsong och Robban har sagt det också. Vi gör för lite mål.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Näe han är alltid sån.. lite som om han gick på neråttjack elr nått... är nog norrlänningen i honom som lyser igenom lite ibland!Gman skrev:Var Högström tårögd vid slutintervjun?

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Haha, jag hade slagit sönder klubban upp i plexit om jag missat lika som Possler i försöket på köksvägen där när han stal pucken ifrån målisen deras.Praetori skrev:Ja går de inte på valium så måste man ju beundra moralen. En annan hade psykbrutit alla klubbor efter alla uteblivna utdelningar.#10 skrev:Gillar det här laget som fan på nåt sätt trots att vi inte kan göra mål, dom krigar jävlar till sista blodsdroppen och det är fan det som räknas i min bok, andra jävla psykopatlag hade vikt ner sig för länge sen med våran stolpe ut.
Senast redigerad av Henke_F den 2017-03-03 21:29:40, redigerad totalt 2 gång.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Think if...
- Kontakt:
Med Brodin, Ahlén och Hank i varsin kedja har dom andra inget annat val än att offra sig...#10 skrev:Gillar det här laget som fan på nåt sätt trots att vi inte kan göra mål, dom krigar jävlar till sista blodsdroppen och det är fan det som räknas i min bok, andra jävla psykopatlag hade vikt ner sig för länge sen med våran stolpe ut.
Using Tapatalk
Följande gäller - 3p till oss och 0 till khk imorn. Har saik något att kriga för eller ska man behov vara nervös för den matchen också?
2p. Förbannelsen fortsätter. Solklar förlust imorgon eller om KHK vinner, vinst. Allt för att hålla hoppet vid liv. Ett hopp som säkert inte dör förrän mot Skellefteå i sista omgången.
Norrlänning, han är väl från sveg, är väl inte så många mil bort, men jag är en jävla norrlänning 100 mil bort.captcash skrev:Näe han är alltid sån.. lite som om han gick på neråttjack elr nått... är nog norrlänningen i honom som lyser igenom lite ibland!Gman skrev:Var Högström tårögd vid slutintervjun?
-
Du tror inte vi pangar in massa mål och går om khk på bättre målskillnad i sista matchen då?EspenK skrev:2p. Förbannelsen fortsätter. Solklar förlust imorgon eller om KHK vinner, vinst. Allt för att hålla hoppet vid liv. Ett hopp som säkert inte dör förrän mot Skellefteå i sista omgången.
Eller Coco förlorar med elva mål mer än vad vi gör?Lätt Kränkt skrev:Du tror inte vi pangar in massa mål och går om khk på bättre målskillnad i sista matchen då?EspenK skrev:2p. Förbannelsen fortsätter. Solklar förlust imorgon eller om KHK vinner, vinst. Allt för att hålla hoppet vid liv. Ett hopp som säkert inte dör förrän mot Skellefteå i sista omgången.
Asså, nu är det ju så att allt norr om Vasastan räknas väl som norrland.. eller har jag missat något nu? :/#10 skrev:Norrlänning, han är väl från sveg, är väl inte så många mil bort, men jag är en jävla norrlänning 100 mil bort.captcash skrev:Näe han är alltid sån.. lite som om han gick på neråttjack elr nått... är nog norrlänningen i honom som lyser igenom lite ibland!Gman skrev:Var Högström tårögd vid slutintervjun?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
daaviid skrev:Eller Coco förlorar med elva mål mer än vad vi gör?Lätt Kränkt skrev:Du tror inte vi pangar in massa mål och går om khk på bättre målskillnad i sista matchen då?EspenK skrev:2p. Förbannelsen fortsätter. Solklar förlust imorgon eller om KHK vinner, vinst. Allt för att hålla hoppet vid liv. Ett hopp som säkert inte dör förrän mot Skellefteå i sista omgången.
Vore det inte fantastiskt om det skiljer ett mål till vår nackdel tillslut?
Hade varit ett passande avslut på säsongen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Matchen mot Leksand på tisdag blir fruktansvääääääääärt viktig.
Avskaffa tre mot tre.