SHL : Omgång 50: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 3/3-2017
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL : Omgång 50: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 3/3-201
Vi tar in på khk iallafall ...mot hovet imorn 

Såja, krångla inte till det. Nyp dit den bara. Det är inte svårare än så. 

Helt rätt, många inlägg in framför mål idag men ingen där....Praetori skrev:Vi är helt enkelt för dåliga kring mål. Mycket knuff och putt och "stå upp" men lite rättvända klubbor i isen eller spelare som går in beredda att bryta nacken.
Såja.
På förhand hade 2p varit tagit. Nu känns det nästan lite snopet ändå vi borde ju ha kunnat haft 3-4 målsledning istället för att släppa till 2-2 i full tid om vi varit ett normalt producerande lag.
På förhand hade 2p varit tagit. Nu känns det nästan lite snopet ändå vi borde ju ha kunnat haft 3-4 målsledning istället för att släppa till 2-2 i full tid om vi varit ett normalt producerande lag.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- minalman
Nu ska jag fira ordentligt. Örebro kan nämligen inte komma före oss längre. Shit vad viktigt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Bra gnet ikväll.
Sjukt viktigt hultström mål Högström mål och ljungh 3 poäng
Gillar det här laget som fan på nåt sätt trots att vi inte kan göra mål, dom krigar jävlar till sista blodsdroppen och det är fan det som räknas i min bok, andra jävla psykopatlag hade vikt ner sig för länge sen med våran stolpe ut.
Man måste ge grabbarna en eloge - de sliter rejält så här på slutet av säsongen. Förtjänar 3 poäng idag.
Trist att vi har sån dålig målskillnad nu bara, den där 0-5 förnedringen mot Rögle på Hovet i början av säsongen svider så här års...
Trist att vi har sån dålig målskillnad nu bara, den där 0-5 förnedringen mot Rögle på Hovet i början av säsongen svider så här års...
Om vi skulle räkna alla inlägg denna säsong som har ungefär samma, korrekta, påstående vågar jag påstå att det överstiger antalet producerade poäng.Henke_F skrev:Såja.
Det är en genomgående logik denna säsong och Robban har sagt det också. Vi gör för lite mål.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Bra där du är lite positivare än Vikas iallafallminalman skrev:Nu ska jag fira ordentligt. Örebro kan nämligen inte komma före oss längre. Shit vad viktigt.

Fast tidigare under säsongen har vi ju varit det laget du nämner...#10 skrev:Gillar det här laget som fan på nåt sätt trots att vi inte kan göra mål, dom krigar jävlar till sista blodsdroppen och det är fan det som räknas i min bok, andra jävla psykopatlag hade vikt ner sig för länge sen med våran stolpe ut.
Haha, psykopatlag. Men det är korrekt, lätt att glömma bort men fan vad de sliter.#10 skrev:Gillar det här laget som fan på nåt sätt trots att vi inte kan göra mål, dom krigar jävlar till sista blodsdroppen och det är fan det som räknas i min bok, andra jävla psykopatlag hade vikt ner sig för länge sen med våran stolpe ut.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Är det så svårt?Lätt Kränkt skrev:Bra där du är lite positivare än Vikas iallafallminalman skrev:Nu ska jag fira ordentligt. Örebro kan nämligen inte komma före oss längre. Shit vad viktigt.ta en fet grogg

Var Högström tårögd vid slutintervjun?