SHL : Omgång 50: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 3/3-2017
Re: SHL : Omgång 50: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 3/3-201
Kan inte Urbom eller Hank få avgöra med första kassen, please...
Malmö slår sarg ut och sätter hög press. Backarna får dumspela och våra forwards är uppe vid offensiv blå. Laget blir enormt långt och vi får inte ordentligt tryck och blir samtidigt porösa bakåt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Alltså, hade vi haft en normal kompetensnivå inom området inom området "målskytte" inom laget hade det stått 2-4 nu och man hade så smått kunnat räkna hem den här matchen. FAN!
Ok. Tycker faktiskt riktigt synd om Adam just nu...Praetori skrev:Nä men Högström lyckades hjälpa till med sin hand också. Stackars Adam.sauron skrev:Man får väl inte göra mål med handen??
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
It's the hope that kills you.
Det som stör mig är att vi är bättre än motståndarna i varenda match på slutet och får inte med poängen.
Vejdemo har också spelat upp sig på sistone, han börjar se mer och mer ut som Nicklas Bäckström
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Hockey är som de flesta andra bollsporter. Flest mål vinner.EspenK skrev:Det som stör mig är att vi är bättre än motståndarna i varenda match på slutet och får inte med poängen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Örebro lyckas göra minst tre mål borta mot Växjö och dom är troligtvis riktigt dåliga i matchen... säger en del om hur ineffektiva vi är...EspenK skrev:Det som stör mig är att vi är bättre än motståndarna i varenda match på slutet och får inte med poängen.
Stolpe...
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFU--------
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFU--------
Vilka lägen vi bränner, varenda jävla match.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Marcus D är så ofarlig när han får läge. Nästan som Hank. Mitt på.
Varför passar inte Hank? Han måste väl insett själv vid det här laget att han inte är en sniper.
Avgå Jocke.
Det här är faktiskt sjukt djävla orättvist.
Jävla hawaiihockey det blev nu. Återta kommandot tack! Vi har fan haft initiativet hela matchen å ändå står det 2-2 på deras äckliga rödhökstavla...