Transvestitekorren

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Blå Helgonet
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Transvestitekorren

Inlägg av Blå Helgonet »

Varning :!:
Raderna nedan bör inte läsas av militanta veganer, djurvänner, grönsaksfascister eller andra djurdyrkandenazister då djurplågeri förekommer.

:roll: Så var det Terror som var i farten igen.
Terror och polarna i småland brukar dra och fiska.
De har tillgång till en idyllisk stuga ute i djupa skogarna i Småland, belägen vid en insjö.
De packar sina väskor men lämnar – allt som oftast – sina fiskeprylar hemma då väskutrymmet redan upptas av brännvinsflaskor, ölburkar och smålandskorv.

:P Nu när de på senare tid slängt upp en parabol på stugans tak,
till markägarens förtret, kan de bland glada vänners lag kolla på Hv71 hockeymatcher.
Och på tal om markägaren, Terrors svärfarsa, som är allt annat en glad då hans idylliska lilla stuga pryds av en gigantisk gul
”Gubben glad” – parabol.
Den sura gubben har aldrig gillat Terror, än mindre gillar han att de tokiga polarna till Terror som använder stugan som ett röjahak.
Ogillandet är likvärdigt då Terror inte tål gubben, men måste stå ut med honom så länge han kliver på dotterns hans.
Inte blir det bättre av att gubben är en 08 och genuin Djurgårdare.

:? Nåväl, denna gång när de överförfriskade smålänningarna gapar och ser på Hv71-DIF matchen är det festligt värre. Hv71 gör 1-0 och Terror kan inte hålla sig, han öppnar rutan i stugan och gapar för full hals ner mot sjön där svärfarsan sänker sina ryssjor –
Strutformigt fiskeredskap av nät på ringar av trä eller metall – ner i vattnet
– 1-0 och det kommer mera 08-jävel!
Svärfarsan huttar med näven och ber dem hålla käften.
Ju längre matcher fortskrider ju tystare blir det i stugan,
nervositeten gör sig påmind, nu har DIF kvitterat med knappt 8 minuter kvar av ordinariespeltid.

:x Det går till förlängning och styrketorna blir rejäla klunkar för att samla mod till sudden death.
Förtvivlat ser Terror and the småländersch hur Rudslätt vispar in 3-2 till DIF i förlängning.
De försupna galningarna till smålänningarna löper amok i den lilla stugan.
När väl det spartanska möblemanget är i tändsticksformat och ragnaröken lagt sig, känner de alla av sin blåsa och bestämmer sig för att stiga utanför och lätta på trycket.
Utanför stugan hittar de en back gravöl dekorerat med en liten DIF-flagga.

:oops: Väl ute i mörkret får Terror en tillfällig syretillförsel till de cerebrala delarna av hans cortex och således tänds en glödlampa ovanför hans – vanligtvis tomma skalle.
Terror tolkar gesten med gravölen som krigsförklaring.
Dags att ge igen och samtycke fås av de andra dönickarna.
Terror förklarar iden sin till resterande krutuppfinnarna, de samlar stenar och beger sig in i skogen på jakt efter ekorrar. Väl syn på en yvigsvansad stortandad Gnagare – en ekorre alltså inte en Solnatattare – börjar ett ursinnigt bombardemang mot stackaren. Helt mirakulöst efter två tons regn av sten träffas den stackars ekorren mitt i kolan, dödlig utgång.

:cry: Väl inne stugan fortsätter det makabra pysslandet i bästa Dr. Mengel stil, Terror gräver i sin tjejs lillasyrras leksaksback i garderoben. Strippar av kläderna på några Barbiedockor.
Polarna börjar tycka att Terror har flippat ur då han börjar nita ekorrar och lattja med dockor.
Tålamodigt pysslar Terror med sina tjocka falukorvsfingrar med ekorren.
Väl klar med ekorren, skrattar de alla som dårar.
Terror håller upp ekorren som har en gul blommig hatt, röd sport BH och blå kjol på sig.
– Kolla en så söt liten Djurgårdare i kjol.
De överförfriskade bondtölparna med Terror i täten staplar ner mot den inhemska sjön.
De lyfter upp ur vattnet – en utav de många utlagda ryssjorna av svärfarsan – och sular in den nyutnämnda transvestitekorren och sänker den ner i vattnet.
Den som ger sig in i leken ska leken tåla, triumferar den psykopatiska -transvestit -ekorre -mördaren och gnuggar sina blodiga händer.

:shock: Dessvärre förtäljer inte historien hur svärfarsan reagerade när väl han fiskade upp sina ryssjor dagen därefter.
Stay tuned children of the damned, för nästa gång berättar jag om hur Terror dejtade en Djurgårdaretjej som bjöd honom på brakmiddag, spetsad med kraftigt laxeringsmedel följt av en mysig stund i badkaret.

[/img]http://www.vattnedalsskolan.nu/images/ekorre_2.jpg
Blue Saints...
Användarvisningsbild
Andy
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Andy »

Tjena Helgonet!

Det är underbart att du finns!

Hälsa Terror
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

:shock:
Användarvisningsbild
Spanska flugan
Kontakt:

Hahaha Helgonet är ju rolig...

Inlägg av Spanska flugan »

Hahhaha!
Äntligen en egen bloggare på vår gästbok.
Är det någon som läst Helgonets sjuka profil och inlägg?

:P Mera sånt!
Röd knogkultur...
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

´håller med andy härligt
Användarvisningsbild
Jasmine

Världsklass Helgonet

Inlägg av Jasmine »

Hahaha! Kan inte minnas när jag skrattade så gott, hälsa bad boy boogie Terror, om de nu släppt restriktionerna.

Spanska Ormen din rysliga reptil och fellow sniper, välkommen till difnet, eller forumet som det numera heter, ba!
Här har du en till som kör med M82A1.
.50 cal knäcker fett asså!

Hörde även att Helgonet regerar skoningslöst i Henriksdals Kill House, inte ens fyramannatruppen från hårdnackade (NI) rår på honom.

Rainbow Ghosts semper fi do or die, puss på din stora k...hrm, öh snygging. :oops:

Älska DIF, hata Gnaget!
Holy Hell son, you're about as useful as a cock-flavoured lollipop...
Användarvisningsbild
Spanska flugan
Kontakt:

Sjuk?

SKRIK JÄRKAMINER SKRIK!
Fy bubblan att man inte är där, man lär ju gå miste om något som kommer att nämnas i all evighet.

Hörde av Koma och Terror att du åkte på sjutusan till influensa då du landade i Sverige, can you confirm Rainbow Ghost leader?
Du lär väl inte missa 25 års-firandet.

Jasmine, .50 cal, hmm är det du som klipper en vid Scharins varje gång din lömska hynda? By the way,

Some Rainbow Ghost comes in the afterlife
some will send you there :twisted:
Röd knogkultur...
Användarvisningsbild
Blå Helgonet
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Tårar...

Inlägg av Blå Helgonet »

Du vet inte vad du gick miste om Spanska Ormen.
Enastående, magnifikt, fantastiskt!
Orden kan inte skrädda känslan då Blue Saint flaggan svajade i kokande Hovet!
Klump i halsen och till slut kom tårarna, emotionellt värre.
Hade svårt att sjunga med då man mesta dels pep som en flickscout.
Det var länge osäkert om jag skulle palla gå, men influensans obehag var som bortblåst när väl man mötes av den heta, massiva ljudväggen på Hovet.

Tack Järnkaminerna för minnet som för alltid är etsat i ens minne.
Djurgårn tills jag dör!

Jasmine schysst tröja, tajt! Hehe!
PS. M82A1 (.50 cal) fröken bössa, tacka vet jag H&K G3A3
Blue Saints...
Användarvisningsbild
Spanska flugan
Kontakt:

Hmm!

Jag fick bilderna från Hovet, Järnspikar!
Tjänsten före allt, det vet du.
Fick ingen stand by biljett heller.
Koma sa att det finns en HD-video på att, kan du kolla upp det?

Jasmine golade att du även använder ljuddämpad MP5 och XM8 vi närstrider, stämmer det?

nytt live-name förresten; Hispanic_Serpent
Röd knogkultur...
Blå Helgon

TIFO

Inlägg av Blå Helgon »

:D Ja du spannjacken, sist klacken gjorde väsen i den här kalibern var i femte finalmatchen mot Leksand året 1989 (6-1)
Men vad beträffar TIFO så var det nog det fetaste i mannaminne.
År 2003 kvarten mot Hiv71 är hönsavföring i jämförelse, inte riktigt men ändå.

Jag flög hem dagen efter, tidigt, så Koma låg nog och sov ruset av sig så jag han aldrig greppa HD-videon dessvärre.
Kolla om han har hunnit sätta upp den på sin hemsida för nedladdningen.
Annars når du han på SKYPE, han har skaffat en headset nu, hans användarnamn är samma som hans favoritvapen på GR-2 SS, ljuddämpade varianten.

:roll: MP5 SD och XM8, jag kan varken kommentera eller dementera följande uppgifter.
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

HLDM 4ever...jupjup tbh...tacka vet jag en fulladdad gauss och ett LJ-pack...everything ull ever need;]...
Skriv svar