Ja, jag säger inte att jag sitter och tror på seger.daaviid skrev:Som sagt, om det ser hyfsat bra ut EFTER andra perioden så kanske jag börjar hoppas.förevigtdjurgården skrev:Ser nästan oförskämt bekvämt ut.
Med det sagt räcker det inte hur det ser ut; i dagsläget är resultat allt som behövs, och allt som behövs för att fälla oss är en balja - sen säckar vi ihop helt.
SHL Omgång 47 Luleå - Djurgården, 23/2 2017
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL Omgång 47 Luleå - Djurgården, 23/2 2017
25/4-2025
Oavsett resultatet ikväll så är det fan en skam att Minecraft-miljonerna inte kommit till bättre användning än den här skiten.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Jo men det är ju SHL i ett nötskal.jsson skrev:Oavsett resultatet ikväll så är det fan en skam att Minecraft-miljonerna inte kommit till bättre användning än den här skiten.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tycker att falken börjat riktigt bra idag faktiskt
Jinx!Hildi skrev:Tycker att falken börjat riktigt bra idag faktiskt
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bra period. Tyvärr betyder ju det att två klappkassa perioder väntar
Nåt annat än ledning efter första är bara grymt.
Bra första. Väntar bara på att Johan Forsberg ska avsluta Högströms karriär med en välriktad Elbow.
Bra första. Väntar bara på att Johan Forsberg ska avsluta Högströms karriär med en välriktad Elbow.
Bra första. Kan vara bra att vi inte fick mer utdelning så grabbarna inte slappnar av och sen får panik och dåligt självförtroende när motståndarna börjar äta ikapp.
Nu är det fortfarande "framåt" som gäller men med lite trygghet.
Nu är det fortfarande "framåt" som gäller men med lite trygghet.
Jag förstod det, bara en input från mitt håll. Med risk för att sabba kvällen, passningarna sitter bra ikväll. Blir mycket enklare att spela då.förevigtdjurgården skrev:Ja, jag säger inte att jag sitter och tror på seger.daaviid skrev:Som sagt, om det ser hyfsat bra ut EFTER andra perioden så kanske jag börjar hoppas.förevigtdjurgården skrev:Ser nästan oförskämt bekvämt ut.
Med det sagt räcker det inte hur det ser ut; i dagsläget är resultat allt som behövs, och allt som behövs för att fälla oss är en balja - sen säckar vi ihop helt.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi är antagligen seriens bästa lag på att förlora matchen när vi gjort första målet. Någon som säger emot?
Avskaffa tre mot tre.
Kom igen boys. Vi vann en period! Upp med hakorna.
Avgå Jocke.
Vi är rätt bra på att förlora när vi inte gör första målet också...Mattias_87 skrev:Vi är antagligen seriens bästa lag på att förlora matchen när vi gjort första målet. Någon som säger emot?
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Lyxfällan och Rögle tar lätt de platserna före oss. Sen är det nog jämnt skägg mellan oss, Malmö och KHK. Men detta drog jag ur röven så vet faktiskt inte hur det ligger till.Mattias_87 skrev:Vi är antagligen seriens bästa lag på att förlora matchen när vi gjort första målet. Någon som säger emot?
20 vinster från ett SM-Guld eller nåt sånt.B.I.B.A skrev:Kom igen boys. Vi vann en period! Upp med hakorna.
Jag vill så gärna få upp hoppet, men jag vågar inte. Inte än. Med det sagt - det ser bra ut.Andspe skrev:Vi är rätt bra på att förlora när vi inte gör första målet också...Mattias_87 skrev:Vi är antagligen seriens bästa lag på att förlora matchen när vi gjort första målet. Någon som säger emot?