SHL Omgång 47 Luleå - Djurgården, 23/2 2017
-
SHL Omgång 47 Luleå - Djurgården, 23/2 2017
Måtte det vända nu. Preferabelt med start 19.00
Re: SHL Omgång 47 Luleå - Djurgården, 23/2 2017
Jag åker dit och gör mitt. Hoppas laget gör samma.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nyper vi inte det här tror jag kvalet väntar.
25/4-2025
Skulle oxå dit men kärringen jobbar nattjanneffs skrev:Jag åker dit och gör mitt. Hoppas laget gör samma.

Det sjuka är att det inte ens behöver vara det. Vi, Karlskrona och Örebro kör ett chickenrace vilket lag som är sämst.Mattias_87 skrev:Sista chansen nu.
Men tappar vi poäng på Kalle Krona ikväll så tror jag det är kört.
-
Exakt. Vi har ju haft flyt nedåt ett bra tag, men även uppåt. Någon av dessa lär ju ta slut någon gång.mb81 skrev:Det sjuka är att det inte ens behöver vara det. Vi, Karlskrona och Örebro kör ett chickenrace vilket lag som är sämst.Mattias_87 skrev:Sista chansen nu.
Men tappar vi poäng på Kalle Krona ikväll så tror jag det är kört.
Brynäs borta är svårt för Rögle och ett riktigt test, ska bli intressant att se hur bra dem är. Lindbäck har fått ett ordentligt lyft.
-
Oavsett hur det går för de andra gängen så är 10 raka matcher utan seger ett tungt ok att bära, främst in i en absolut avslutande del av en säsong där det de facto - tyvärr - kan gå helt och hållet hur som helst in på mållinjen.
25/4-2025
Skönt med match. Verkligen. 4-1 till skoterraggarna.
Så länge vi inte agerar statyer i pp så är jag nöjd och viss chans till tre pinnar kan finnes.
Så länge vi inte agerar statyer i pp så är jag nöjd och viss chans till tre pinnar kan finnes.
Re: SHL Omgång 47 Luleå - Djurgården, 23/2 2017u
Hank petar Posler !
Godnatt
Godnatt
Urbom avgör. Efter 119 raka matcher utan mål.
Ganska osugen på match faktiskt, normalt sett är det i dessa tider som hockey-intresset är på max, våren kommer snart och allt börjar dra ihop sig. Denna säsongen är det kulmen av en lång mörk plåga som inte kan ta slut snabbare.
Gör nått, vinn elr förlora, whatever så länge vi inte trillar ner till kval. Lycka till!
Gör nått, vinn elr förlora, whatever så länge vi inte trillar ner till kval. Lycka till!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lidingö DIF
Har absolut noll förväntningar. Bäst så.
Spelar vi bra så lyckas vi likväl ändå på något viss torska. Spelar vi uselt så torskar vi garanterat.
Så följaktligen.....torsk.
Jag har bara en önskning DIF. Låt mig slippa se ett endaste PP så att jag kan bearbeta min Tourettes vars fulla utblomning ligger på Ert ansvar.
Spelar vi bra så lyckas vi likväl ändå på något viss torska. Spelar vi uselt så torskar vi garanterat.
Så följaktligen.....torsk.
Jag har bara en önskning DIF. Låt mig slippa se ett endaste PP så att jag kan bearbeta min Tourettes vars fulla utblomning ligger på Ert ansvar.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Köpte fel snus (general ist för Ettan) på macken idag, har aldrig hänt förr, kanske är det ett täcken på trendvändning...
Ja ja. Vi vet att blir förlust. Det är givet. Men kanske kan vi hoppas på ett mål idag.
Kanske.
Vill se bra spel i alla fall.
Blir 3-1 till Fuleå.
Tycker Hank varit mycket bättre än Possler på sistone. Rätt.
Vad händer med Jonathan? Vejdemo kan väl omöjligt gå före?
Kanske.
Vill se bra spel i alla fall.
Blir 3-1 till Fuleå.
Tycker Hank varit mycket bättre än Possler på sistone. Rätt.
Vad händer med Jonathan? Vejdemo kan väl omöjligt gå före?