SHL Omgång 46 Djurgårdens IF - Färjestad BK, 21/2 2017
-
Re: SHL Omgång 46 Djurgårdens IF - Färjestad BK, 21/2 2017
Det här är ju inte klokt....
Jaha
.. detta var en match jag verkligen trodde vi hade chans att vinna... resterande vettefan nu.. dock vill jag inte spela play-in med detta laget men man är ju fortfarande jävligt orolig för kval! :/
Bajsigt värre, 0 mål hemma..igen... hur dåligt kan det bli? Otur i all ära men vafan, gör man 0 mål hemma är det något annat än otur! :/

Bajsigt värre, 0 mål hemma..igen... hur dåligt kan det bli? Otur i all ära men vafan, gör man 0 mål hemma är det något annat än otur! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Musse Håkansson briljerar med sina taktiska kunskaper som han fått i Cluben.
Vad skyller de på den här gången, tro?
- Lee Harvey Oswald
Domaren?Vikas skrev:Vad skyller de på den här gången, tro?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ska jag va ärlig så går det faktiskt knappt ens att skratta åt skiten, det finns många som lägger både tid och pengar på detta, det är som att köpa en dyr ryggbiff komma hem laga den och den sen är oätligt seg och äcklig inte skrattar man då åt att Ica gav en en dålig dyr biff.Vikas skrev:Hahahah...
Det går ju bara att skratta åt eländet.
Marginalerna..Vikas skrev:Vad skyller de på den här gången, tro?
I framgång och motgång, Djurgården.
snea stolpar elr för isig is!Vikas skrev:Vad skyller de på den här gången, tro?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tycker vi är lätta mot Färjestad idag. Vi förlorar mycket närkamper. Till och med Brodin ser lätt ut idag.
Urbom idag också.. åkte ju åttor runt skelle senast. Idag rätt anonym...EspenK skrev:Tycker vi är lätta mot Färjestad idag. Vi förlorar mycket närkamper. Till och med Brodin ser lätt ut idag.
- Lee Harvey Oswald
Lite tröttkörda, vi gjorde trots allt två bra matcher mot frölunda och saikEspenK skrev:Tycker vi är lätta mot Färjestad idag. Vi förlorar mycket närkamper. Till och med Brodin ser lätt ut idag.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Sex (möjligen sju om man räknar en yterram) stolp/ribbträffar på två matcher varav en stolpe stolpe ut.
Stolpe ut summerar matchen i övrigt.
Stolpe ut summerar matchen i övrigt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror felet är att dom köpt in för billiga suspensoarer som kliar ock gör skridskoåkningen lidande.captcash skrev:snea stolpar elr för isig is!Vikas skrev:Vad skyller de på den här gången, tro?
Jaha. 6 matcher kvar... Kan vi bara vinna 1 av dem så kanske vi kan få spela i SHL nästa år igen.