Tvärtom tror jag att man lika gärna vill ha oss med för att sälja biljetter till sina hemmamatcher.S. Skuggan skrev:Finns det inte ett intresse att hålla oss utanför slutspel. Det då fler ser oss som ett större hot än KhK.
Vill inte gärna tro, men gör det nog ändå, att andra viker sig och sparar material hellre än att ge allt för vinst och då även slipper besväret m oss.
SHL 2016-17
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2016-17
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det är nu ni som febrilt sitter och räknar på hur Leksand ska lyckas kravla sig förbi oss ska in i den här tråden och tala om att ingenting är omöjligt.
-
Rögle känns som ett större hot. Vad har de? 8 p av 9 möjliga.Rudi skrev:Det är nu ni som febrilt sitter och räknar på hur Leksand ska lyckas kravla sig förbi oss ska in i den här tråden och tala om att ingenting är omöjligt.
Trodde länge på 8-del.
Nu är jag glad om vi tar 6-7 poäng till och stänger ned den här skitsäsongen!!
-
Så är det säkert när förståndet talarminalman skrev:Tvärtom tror jag att man lika gärna vill ha oss med för att sälja biljetter till sina hemmamatcher.S. Skuggan skrev:Finns det inte ett intresse att hålla oss utanför slutspel. Det då fler ser oss som ett större hot än KhK.
Vill inte gärna tro, men gör det nog ändå, att andra viker sig och sparar material hellre än att ge allt för vinst och då även slipper besväret m oss.
Då var vi uppe i 8 raka förluster.
Vi är nu ytterst nära att slå vårt klubbrekord i antal raka förluster...TVÅ GÅNGER PÅ EN SÄSONG!
Det vore fan nåt speciellt bara det. Ruskigt imponerande.
Vi är nu ytterst nära att slå vårt klubbrekord i antal raka förluster...TVÅ GÅNGER PÅ EN SÄSONG!
Det vore fan nåt speciellt bara det. Ruskigt imponerande.
- minalman
SHL 2016-17
Säsongskort 17/18 enbart pga lojalitet. Räcker det? Eller vad ska föreningen hitta på för att entusiasmera?
Isak och Kims motsvarigheter lär ju knappast dyka upp.
Isak och Kims motsvarigheter lär ju knappast dyka upp.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
bra plastjävlar, släpp in ni bara..
Haha 3-2 med 2 sek kvar 

Bara för det gör Linköping 3-2 med 2 sekunder kvar.#10 skrev:bra plastjävlar, släpp in ni bara..
Good jinx!
jag gjorde mitt bästa iafVikas skrev:Bara för det gör Linköping 3-2 med 2 sekunder kvar.#10 skrev:bra plastjävlar, släpp in ni bara..
Good jinx!
Aldrig blivit så glad över ett plast mål.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Karlskrona har dock hittar formen och kan spela grymt intensiv hockey.
3p är ett måste mot kaffepojkarna.
3p är ett måste mot kaffepojkarna.
Med under tio matcher kvar att spela leder Tellqvist fortfarande målvakternas poängliga med 0+2.
Bakom sig har han Eriksson, Alsenfelt, Lassinantti, Dansk, Ortio, Haugen och Steen på 0+1.
Bakom sig har han Eriksson, Alsenfelt, Lassinantti, Dansk, Ortio, Haugen och Steen på 0+1.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Fint men den där räven bakom örat borde han istället använda för att styra sina backar så de inte fristället motståndarna.jsson skrev:Med under tio matcher kvar att spela leder Tellqvist fortfarande målvakternas poängliga med 0+2.
Nog för att han, när han kliver utanför blå och spelar pucken, oftast gör det "rätt" men jag saknar tydlig kommunikation mellan målvakt/backar. Förutsägbarhet i backarnas uppträdande gör målvakternas jobb lättare.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.