SHL: Omgång 45 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 18/2-2017
Re: SHL: Omgång 45 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 18/2-20
Hakningar på hakningar på hakningar.. inga pipor ljuder. Våra spelare försöker spela, får rapp på handskarna. Det är svårt att spela när det är så här.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
+1Magnutz skrev:Hakningar på hakningar på hakningar.. inga pipor ljuder. Våra spelare försöker spela, får rapp på handskarna. Det är svårt att spela när det är så här.
Det är då man skiter i att skaka hand efter matchen. Samfällt.Magnutz skrev:Hakningar på hakningar på hakningar.. inga pipor ljuder. Våra spelare försöker spela, får rapp på handskarna. Det är svårt att spela när det är så här.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Men sluta nu, det är knappast domarnas fel att vi dräller in tre puckar.Magnutz skrev:Hakningar på hakningar på hakningar.. inga pipor ljuder. Våra spelare försöker spela, får rapp på handskarna. Det är svårt att spela när det är så här.
Korrekt. Åk av isen direkt.Praetori skrev:Det är då man skiter i att skaka hand efter matchen. Samfällt.Magnutz skrev:Hakningar på hakningar på hakningar.. inga pipor ljuder. Våra spelare försöker spela, får rapp på handskarna. Det är svårt att spela när det är så här.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
2 av dom målen är ju indirekt pga domarmisstag.-daniel- skrev:Men sluta nu, det är knappast domarnas fel att vi dräller in tre puckar.Magnutz skrev:Hakningar på hakningar på hakningar.. inga pipor ljuder. Våra spelare försöker spela, får rapp på handskarna. Det är svårt att spela när det är så här.
Har vi någon spelare i laget som faktiskt kan åka skridskor snabbare än någon motståndare i serien? Jag tror inte jag sett det hända på hela säsongen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det här är fan vidrigt.Praetori skrev:Det är då man skiter i att skaka hand efter matchen. Samfällt.Magnutz skrev:Hakningar på hakningar på hakningar.. inga pipor ljuder. Våra spelare försöker spela, får rapp på handskarna. Det är svårt att spela när det är så här.
1. Saik som spelar med spelförstörande fulknep
2. Domarna som inte gör sitt jobb
Ang. #2 så avgör det. Ljunghs klubba blir kraschad = 2min men domarna blåser inte. saik gör mål = domarna avgör.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Tycker det är felcoachat och dålig känsla att sätta in Davidsson X2 plus Fjällby direkt efter 2-1. Samt Hultström.
Saik har momentum efter målet. Då krävs tyngd och rakt spel ett par byten.
Nej men.. Nu kommer jag låta som när tjejen börjar bli desperat i ett argument, det är principen! Jag är så jävla less på den här inkonsekventa bedömningen-daniel- skrev:Men sluta nu, det är knappast domarnas fel att vi dräller in tre puckar.Magnutz skrev:Hakningar på hakningar på hakningar.. inga pipor ljuder. Våra spelare försöker spela, får rapp på handskarna. Det är svårt att spela när det är så här.
Går knappast att skylla alla tre målen på domarna, men visst är det väldigt ensidigt dömt, helt klart.
Senast redigerad av jsson den 2017-02-18 18:12:38, redigerad totalt 2 gång.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Det är det visst, hade de åkt ut för slashen, hade inte de två målen hänt. Enkelt. Dessutom gjordes deras första mål på en tveksam utvisning.-daniel- skrev:Men sluta nu, det är knappast domarnas fel att vi dräller in tre puckar.Magnutz skrev:Hakningar på hakningar på hakningar.. inga pipor ljuder. Våra spelare försöker spela, får rapp på handskarna. Det är svårt att spela när det är så här.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Senast redigerad av sauron den 2017-02-18 18:16:08, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Nej, två mål är en direkt följd av uselt försvarsjobb av #61 samt en #32 som milt uttryckt spelar sin sämsta hockey stundtals.#10 skrev:2 av dom målen är ju indirekt pga domarmisstag.-daniel- skrev:Men sluta nu, det är knappast domarnas fel att vi dräller in tre puckar.Magnutz skrev:Hakningar på hakningar på hakningar.. inga pipor ljuder. Våra spelare försöker spela, får rapp på handskarna. Det är svårt att spela när det är så här.
Trodde inte på poäng nu eller senast. Det som svider är att vi inte är så långt borta. Vi är bättre än på länge men lyckas hitta sätt att förlora. Idag räknar jag på domarnas konto.
Chanstagning. Robban vet att laget är ett mentalt vrak och mål framåt direkt efter insläppt är största chansen att bita sig kvar istället för att styra upp med fjärde.South_Exil skrev:Tycker det är felcoachat och dålig känsla att sätta in Davidsson X2 plus Fjällby direkt efter 2-1. Samt Hultström.