SHL: Omgång 45 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 18/2-2017
Re: SHL: Omgång 45 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 18/2-20
holding the stick på svinet ericsson bakom mål domaren?? du står 2 m bredvid.
- reservjesus
Urbom får gärna stanna kvar.
clowns to the left of me, jokers to the right
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Någon som vet vad Ljungh gör nuförtiden? Brukade spela i #61 om jag inte minns fel.
Spela fult
Urbom idag +++++
Varför fortsätter man titta på SHL när det match efter match är domarna som genom sin uselhet skapar mest känslor?
Jag vill se Robban gå ut och kritisera domarinsatsen idag, så här kan vi fan inte ha det.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Vi spelar riktigt bra idag. Borde haft ett mål eller två till men vi har fört matchen i två perioder. Klart godkänt så här långt minus ett par insatser och rackig kvalitet på passningar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Precis!! Men det är f-n ingen som tänker påpeka sånt och den usla nivån, för domarna i SHL är untouchable.Andspe skrev:Jimmie hänger alltså i Hanks klubba och drar honom liggandes medan han ligger ned. Inget utvisning..
Stolt, men aldrig nöjd
Javisst, domaren ser det också från fin vinkel men släpper det felaktigt tycker jag.Glory1 skrev:Såg ni råttan som höll Hanks klubba? Den släpper den såklart
Ser dock gärna en mer förlåtande bedömningsnivå i kampmoment rent allmänt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Får vi PP torskar vi garanterat.Glory1 skrev:Såg ni råttan som höll Hanks klubba? Den släpper den såklart
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jepp, men då ska inte Ollas åka heller.sensei skrev:Javisst, domaren ser det också från fin vinkel men släpper det felaktigt tycker jag.Glory1 skrev:Såg ni råttan som höll Hanks klubba? Den släpper den såklart
Ser dock gärna en mer förlåtande bedömningsnivå i kampmoment rent allmänt.
Det är väldigt synd att de (domarna) inte är bättre. Att de inte klarar av att döma konsekvent är en fara för sporten. De dömer olika för samma saker på isen.sauron skrev:Jag vill se Robban gå ut och kritisera domarinsatsen idag, så här kan vi fan inte ha det.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Säcken kommer styra upp det där.Magnutz skrev:Det är väldigt synd att de (domarna) inte är bättre. Att de inte klarar av att döma konsekvent är en fara för sporten. De dömer olika för samma saker på isen.sauron skrev:Jag vill se Robban gå ut och kritisera domarinsatsen idag, så här kan vi fan inte ha det.
Oklart om Hasse gör det. Han är inte lika ilsken nu som när han stod i båset.Praetori skrev:Säcken kommer styra upp det där.Magnutz skrev:Det är väldigt synd att de (domarna) inte är bättre. Att de inte klarar av att döma konsekvent är en fara för sporten. De dömer olika för samma saker på isen.sauron skrev:Jag vill se Robban gå ut och kritisera domarinsatsen idag, så här kan vi fan inte ha det.

Men ligan i stort behöver se över hur reglerna stryper sporten.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
När? Han har väl haft ett år på sig. Kan inte säga att det direkt har blivit bättre...Praetori skrev:Säcken kommer styra upp det där.Magnutz skrev:Det är väldigt synd att de (domarna) inte är bättre. Att de inte klarar av att döma konsekvent är en fara för sporten. De dömer olika för samma saker på isen.sauron skrev:Jag vill se Robban gå ut och kritisera domarinsatsen idag, så här kan vi fan inte ha det.
Hade ett hockeylag underpresterat så som domarna gör. Hade både tränare och spelare fått flytta på sig.
Vi har för många "Jeff" i den svenska domarkåren. Som inte bara är överbetalda sett till prestation utan även har en alldeles för låg lägstanivå.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB