SHL: Omgång 45 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 18/2-2017
Re: SHL: Omgång 45 : Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 18/2-20
Fan vilka jävla lägen vi har
Ljungh och Falk om jag inte såg helt felMalto skrev:Vem släppte förbi honom?Edin skrev:Svagt att låta honom glida förbi på utsidan sådär
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
Verkligen hakning när Ahlénformationen sätter press igen.
Ahlén kan det där med att sperarera spelare från puck, skönt att slippa se Tambellini-viftet som naturligtvis inte har någon som helst effekt.
Ahlén kan det där med att sperarera spelare från puck, skönt att slippa se Tambellini-viftet som naturligtvis inte har någon som helst effekt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Japp. Men inte när domarna tittar. De är mer rutinerade på det sättet.Magnutz skrev:Inte för att vi är bra i PP men det är ju för helvete galet så saik tillåts hålla på. De hakar ju hela tiden. på allt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag fattar inte varför domarkåren i SHL är en sån j-vla skyddad verkstad, och ingen vågar ta handen från munnen och ryta ifrån ordentligt. Det här duger inte på långa vägar.
Senast redigerad av Wishes den 2017-02-18 17:21:11, redigerad totalt 1 gånger.
Stolt, men aldrig nöjd
Fortfarande ingenstans man kan anmäla domarinsatsen och få de favoriserande, enögda jävla asen avstängda!
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Brukar av princip inte klaga på domarna men den här matchen...
Vi kommer förlora Men inte ok när det sker på det här sättet.
Vi kommer förlora Men inte ok när det sker på det här sättet.
Det såg ut att flyga ut en tand.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Dra åh helvete vilken hård jävel HH är
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Oh dra åt helvete, flög hela tandraden ut? Hoppas allt går bra...
Spela fult
Och det är något som de behöver ha koll på. Har de dessutom snabba spelare så blir de trippelt så snabba om de tillåts hålla i allt.Praetori skrev:Japp. Men inte när domarna tittar. De är mer rutinerade på det sättet.Magnutz skrev:Inte för att vi är bra i PP men det är ju för helvete galet så saik tillåts hålla på. De hakar ju hela tiden. på allt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ja det där såg ut som att det borde gjort ont. Slagskott i ansiktet. O_osensei skrev:Dra åh helvete vilken hård jävel HH är
Hoppas det var mest tandskydd som flög men säkert nån tand också.. täcka grejer, men de händer. Hoppas han är ok.diftobbe89 skrev:Oh dra åt helvete, flög hela tandraden ut? Hoppas allt går bra...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hoppas det var tandskyddet som flög och inte tänderna..diftobbe89 skrev:Oh dra åt helvete, flög hela tandraden ut? Hoppas allt går bra...
25/4-2025
-
Var munskyddet som flög ut. Han har tur att pucken stod på högkant innan skottet.diftobbe89 skrev:Oh dra åt helvete, flög hela tandraden ut? Hoppas allt går bra...
Skickat från min iPhone med Tapatalk