Wikegårds sågning
Wikegårds sågning
Vad sa Wikegård om publiken på Hockeykväll? Någon som hörde?
-
- Men benskyddet är löst
DIF publiken är den sämsta i hockeysverige
DIF publiken är den sämsta i hockeysverige enligt wikegård ,vad säger ni ?
-
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
I dag sa polarna och jag när vi ställde oss på ståplats "så här få har vi nog aldrig varit". Möjligtvivis sant men också så här bra har vi inte varit under denna säsong! Inte heller sektion F och sittplats har varit så här bra! Fortsätter vi så här, och får utökning av medgångare så kan det här bli något stort!
-
Ölvestad nämnde att det var bra drag i intervjun på tv4. tror det höjer killarna mkt om de verkligen känner att de har hemmaplan. många gånger de senaste åren har de ju inte fått känna det.
hoppas att fler och fler hjälper till. själv sitter jag visserligen på sittplats, men hejar med ordentligt därifrån.
hoppas att fler och fler hjälper till. själv sitter jag visserligen på sittplats, men hejar med ordentligt därifrån.
Djurgården har en av Elitseriens sämsta klackar för tillfället.
Sveriges Största Stad och så kan man inte fylla Globen.
Vad har hänt? Jag minns att vi fyllde ganska lätt globen 1998-1999
Vad har hänt med alla Djurgårdare. Vad har hänt med alla mäniskor nu när fotbollen är slut?
Vi måste ta vårt ansvar och stödja vårt Lag i den kamp dem för.
Ta med era kompisar, vänner, familj gå på hockey
Vi Mesta mästarna, jag minns de gammla tiderna då vi alltid nästan kom till semifinal, final.
Nu när Djurgården är sverige bästa fotbolls lag så borde vi stöta ishockey sektionen så dem blir lika stora och kända.
När folk hör vårt namn Djurgården så ska folk visa respekt och vara rädda.
Vi måste bli det vi var engång i tiden. Sveriges Bästa Ishockey Lag
Vad har hänt med alla Djurgårdare. Vad har hänt med alla mäniskor nu när fotbollen är slut?
Vi Mesta mästarna, jag minns de gammla tiderna då vi alltid nästan kom till semifinal, final.
Nu när Djurgården är sverige bästa fotbolls lag så borde vi stöta ishockey sektionen så dem blir lika stora och kända.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Helt rätt,wExL skrev:Djurgården har en av Elitseriens sämsta klackar för tillfället.
nu får vi snart visa att vi vill ha vårt kära Djurgården kvar i Elitserien.
Det är ovärdigt att mesta mästarna från huvudstaden ska ha sämst hockeyklack.
Nu finns det säkert någon som anser att vi har Sveriges bästa klack, men det räcker inte att vara där ett par enstaka matcher och stötta laget och dominera läktaren oavsett om halva Leksand är där å hejar.
Ska laget bara spela bra och göra sitt bästa vid vissa arrangemang initierat av Järnkaminerna?
Ni som går på matcherna ska naturligtvis inte ta åt er av den kritik som av många riktas mot "vår" publik. Ni gör ert bästa och förhoppningsvis ger inte ni upp.
Fast ni är nog inte av samma skrot och korn som medgångssupportrarna som bara kommer ifall laget går till semifinal eller längre.