Ryssland??Edin skrev:Magnutz skrev:Kan vara en bortbyting som tagit Hultas plats för jag känner inte igenom killen alls.
Självförtroendet måste fått sig en rejäl törn i Ryssland
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
SHL: Linköping - Djurgården 2/2-2017
Re: SHL: Linköping - Djurgården 2/2-2017
Måste vara skönt med en PP-back som inte träffar första bästa benskydd..
Oj han tog en puck ?
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tack Adam. Snyggt gjort.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Hahaha! Dagens överdrift från kommentatorerna:
"Reideborn håller kvar Djurgården i matchen"
"Reideborn håller kvar Djurgården i matchen"
Stolt, men aldrig nöjd
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är bara att inse att Reideborn är en förlorare av den värsta sorten, han kan inte stoppa puckarna, han kommer aldrig ha någonting i SHL att göra, fattar du det Jocke??
Spela fult
Precis detta jag pratar om. Kommentatorn jublar över Adams insats för att han "håller oss kvar i matchen". Välförtjänt beröm. Verkligen.
Avgå Jocke.
Bänken Hultström de är ett måste!
Mitt tips är han kommer bli den första att förlänga sitt kontrakt under nästa säsong.diftobbe89 skrev:Det är bara att inse att Reideborn är en förlorare av den värsta sorten, han kan inte stoppa puckarna, han kommer aldrig ha någonting i SHL att göra, fattar du det Jocke??
Avgå Jocke.
Mycket ryssar i Florida vet du#10 skrev:Ryssland??Edin skrev:Magnutz skrev:Kan vara en bortbyting som tagit Hultas plats för jag känner inte igen killen alls.
Självförtroendet måste fått sig en rejäl törn i Ryssland
Praetori skrev:Kolla noga från omklädningsrummet om han har svans.Magnutz skrev:Kan vara en bortbyting som tagit Hultas plats för jag känner inte igen killen alls.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jag undrar då hur många % en tränare ger mer till ett lag i spelformen PP?
Jag menar, hur jävla svårt kan det vara att skjuta PÅ mål och har en spelare framför mål som skymmer? Absolut så beter sig Musse som en maskot i båset MEN hur i helvete kan vi ha så jävla stor ineffektivitet? Går det knackigt i PP så måste man spela enklare, jag menar... jag ger upp.
Jag menar, hur jävla svårt kan det vara att skjuta PÅ mål och har en spelare framför mål som skymmer? Absolut så beter sig Musse som en maskot i båset MEN hur i helvete kan vi ha så jävla stor ineffektivitet? Går det knackigt i PP så måste man spela enklare, jag menar... jag ger upp.
I framgång och motgång, Djurgården.
Ett STORT lycka till räcker inte långt, det krävs ett gigantiskt mirakel om det ens ska bli match utav det här.
Jag brukar inte vara pessimist, men detta är ju bara oerhört lamt.
Jag brukar inte vara pessimist, men detta är ju bara oerhört lamt.
Hultström har ju sabbat typ de 10 senaste PP vi haft. Nu var det ett helt sjukt omotiverat dropp bakom ryggen som en tafatt jävla barnunge...!mawa skrev:Jag undrar då hur många % en tränare ger mer till ett lag i spelformen PP?
Haha första målet går ju typ in mitt i målet haha! Vart var Adam egentligen haha !?!?
-
Är det någon som vet hur Corsin varit de senaste 10-15 matcherna? Tycker att vi åter igen har tunnelseende och bara försöker driva puck mot mål istället för att spela pucken fram till målchanser. Funkade inte i början av säsongen och kommer inte funka nu..
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk