SHL: Linköping - Djurgården 2/2-2017
Re: SHL: Linköping - Djurgården 2/2-2017
Hulta kom aldrig hem från Nordamerika.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan vara en bortbyting som tagit Hultas plats för jag känner inte igen killen alls.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
just när man trodde att de hade slut på PP-varianter så kommer man upp med ett par nya.BigJ skrev:Jaa, PP, nu jävlar!!!
Hur länge ska Musse få hålla på och leka anfallscoach? Det här är ju helt sjukt!
Stolt, men aldrig nöjd
Kolla noga från omklädningsrummet om han har svans.Magnutz skrev:Kan vara en bortbyting som tagit Hultas plats för jag känner inte igen killen alls.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jo du, detta lag upphör aldrig att förvånaDRC skrev:just när man trodde att de hade slut på PP-varianter så kommer man upp med ett par nya.BigJ skrev:Jaa, PP, nu jävlar!!!

Magnutz skrev:Kan vara en bortbyting som tagit Hultas plats för jag känner inte igen killen alls.
Självförtroendet måste fått sig en rejäl törn i Ryssland
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
Senast redigerad av Edin den 2017-02-02 20:13:37, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
"Djurgårdens powerplay sponsras av:
Pampers
Disney on ice
och
Håkanssons sophantering."
Pampers
Disney on ice
och
Avgå Jocke.
Absolut tycker bara man har gnällt en jävla massa på folk även matcher dom gör bra. Skitsamma ville bara lufta tankarna liteB.I.B.A skrev:Om kritiken är välförtjänt måste man väl få framföra den? Organisationer där man låtsas att allt är bra överlever inte länge.Splitzen skrev:Mest bara att man börjar bli en gnutta trött på allt jävla gnäll spelar ingen roll vad dom hör på isen gör dom felB.I.B.A skrev:Känns väl ganska meningslöst om vi skulle sitta här och gnälla på motståndare som gör tabbar?Splitzen skrev:Oj oj oj om de där hade varit Adam vilket liv de hade blivit
Jag håller helt med att det är för mycket gnäll på enskilda spelare, tycker särskilt våra målvakter får ta alldeles för mycket skitSplitzen skrev:Absolut tycker bara man har gnällt en jävla massa på folk även matcher dom gör bra. Skitsamma ville bara lufta tankarna liteB.I.B.A skrev:Om kritiken är välförtjänt måste man väl få framföra den? Organisationer där man låtsas att allt är bra överlever inte länge.Splitzen skrev:Mest bara att man börjar bli en gnutta trött på allt jävla gnäll spelar ingen roll vad dom hör på isen gör dom felB.I.B.A skrev:Känns väl ganska meningslöst om vi skulle sitta här och gnälla på motståndare som gör tabbar?Splitzen skrev:Oj oj oj om de där hade varit Adam vilket liv de hade blivit
Tycker faktiskt inte vi ska gnälla så mycket på spelarna. Tränarstab och sportchefer har ju visat hur katatona och handlingsförlamade de är, så vad kan man förvänta sig. Denna Bagdag-Bob attityd Börjar nästan bli löjeväckande.
Stolt, men aldrig nöjd
Blir lite sur när dom inte tar samma hakningar som sist, men det är ju samma domare som sist som släppte hakningen på peppes "friläge"
Vetefan om inte Disney on Ice folket skulle göra bättre ifrån sig. Högre tempo på skridskoåkningen.B.I.B.A skrev:"Djurgårdens powerplay sponsras av:
Pampers
Disney on ice
och
Där håller jag inte med. Tycker de kommer för lindrigt undan om jag ska vara ärlig. Adam kan släppa in två enkla puckar och sprida livsfarliga returer runt sig en hel match men ändå få beröm för 2-3 "superräddningar" som egentligen är enkla puckar.BigJ skrev: Jag håller helt med att det är för mycket gnäll på enskilda spelare, tycker särskilt våra målvakter får ta alldeles för mycket skit
Tellan blandar och ger. Väldigt bra ibland. Medioker ibland.
Avgå Jocke.