Tvivlar... vi har ju noll självförtroende när vi skjuter...Praetori skrev:Fan. Om våra spelare kunde få lika mycket tid arr ostört att glida in på motståndarnas mål som Olimb där kanske vi skulle kunna göra ett mål eller två.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
SHL: Linköping - Djurgården 2/2-2017
Re: SHL: Linköping - Djurgården 2/2-2017
Aldrig efter period 1 borta mot LHC. Alla andra situationer är ok.Wishes skrev:När är det ok att ge kritik?#10 skrev:Gnäller man över hur vi spelar borta mot LHC efter 1 per så har man allvarliga problem och en verklighetsuppfattning som befinner sig på månen...
Avgå Jocke.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem

Spela fult
- Lee Harvey Oswald
Knivskärpa när Plopp avslutar.
Flickskolans Alla-får-vara-med, -Men gör inte mål, då kan dom andra känna sig sämre
...när DIF försöker
Flickskolans Alla-får-vara-med, -Men gör inte mål, då kan dom andra känna sig sämre
...när DIF försöker
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
"Linköping har ett bra självförtroende" säger kommentatorn, tacka fan för det när vi spelar som vi gör...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Forwards av någorlunda bra kaliber brukar kunna göra mål på målvakter i hockey om de får jobba ostört.B.I.B.A skrev:och motståndarna hade haft Adam Reideborn i mål.Praetori skrev:Fan. Om våra spelare kunde få lika mycket tid arr ostört att glida in på motståndarnas mål som Olimb där kanske vi skulle kunna göra ett mål eller två.
Hade det varit en back i stil med Gallo hade jag varit riktigt missnöjd. Nu bara aningen för Adam får fan inte mycket hjälp där bak.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Känslan just nu är att vi håller på att klappa igenom helt som lag, som under svackan. Vi är inte ens nära i matcher mot gediget motstånd.
Det har varit många matcher i rad nu mot bättre motstånd där det bara har handlat om att hålla nere siffrorna
Det har varit många matcher i rad nu mot bättre motstånd där det bara har handlat om att hålla nere siffrorna
Senast redigerad av Edin den 2017-02-02 20:04:41, redigerad totalt 1 gånger.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Halva matchen spelad. Fortfarande ingen kvalificerad målchans framåt. Samma kedjor. Godnatt Robert Ohlsson. Godnatt.
Skjuuut ba!
Mr. Andersson!!
It's the hope that kills you.
Tur att dom har en bra keeper
Adam står i båda målen....
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Från absolut ingenstans kommer den.
Låg just och funderade på om jag någonsin sett ett sämre DIF hockey. Känns tveksamt...
Låg just och funderade på om jag någonsin sett ett sämre DIF hockey. Känns tveksamt...
25/4-2025
Oj oj oj om de där hade varit Adam vilket liv de hade blivit
Adam kommer nog lyckas släcka vårt hopp snabbt ska ni se.
Avgå Jocke.