easer90 skrev:Tambellinis första tackling för säsongen är alltså på Ridderwall
Förstår nivån på inlägget, men du glömmer bla hans armbåge i nyllet i Örebro och ett gäng andra mindre tydliga tacklingar han faktiskt stått för under säsongen.
Hehe. Var med glimten i ögat!
Önskar mig mycket mer av killen helt enkelt!
easer90 skrev:Blir mer och mer förvånad och förbannad för varje match Adam står. Varför kom ens Adams namn upp på bordet när Jocke planerade målvakter för den här säsongen?
Adam var ju till stor del delaktig i att skicka ur Modo ur shl...
Regel nr 1: Värva aldrig från skit- och gnällaget MjoDo.
Jag är ganska tacksam att vi värvade Gustaf Possler, men det är bara jag.
easer90 skrev:Blir mer och mer förvånad och förbannad för varje match Adam står. Varför kom ens Adams namn upp på bordet när Jocke planerade målvakter för den här säsongen?
Adam var ju till stor del delaktig i att skicka ur Modo ur shl...
Regel nr 1: Värva aldrig från skit- och gnällaget MjoDo.
Jag är ganska tacksam att vi värvade Gustaf Possler, men det är bara jag.
Tror inte på honom i längden. Kanske kan glimta till, men i längden inte någon att bygga på. För skör. Men ingen blir gladare än jag om jag blit motbevisad.
Fan. Om våra spelare kunde få lika mycket tid arr ostört att glida in på motståndarnas mål som Olimb där kanske vi skulle kunna göra ett mål eller två.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
#10 skrev:Gnäller man över hur vi spelar borta mot LHC efter 1 per så har man allvarliga problem och en verklighetsuppfattning som befinner sig på månen...
Praetori skrev:Fan. Om våra spelare kunde få lika mycket tid arr ostört att glida in på motståndarnas mål som Olimb där kanske vi skulle kunna göra ett mål eller två.