TPS Åbo - Djurgårdens IF, 23/8 2007
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
TPS Åbo - Djurgårdens IF, 23/8 2007
Ny match, nya möjligheter. Powerplay och boxplay-spelet måste förbättras ytterligare för att vi ska ta full pott. Dessutom måste vi undvika utvisningsbåset - det blev en väldans massa boxplay förra matchen.
Vad som är positivt är att vi lyckades att raka in 5 puckar förra matchen, utan Fredriik Bremberg (dock med Marusak)
Kärpät var svårt. Nu låter TPS som ett bra lag att ta en första seger mot.
Vad som är positivt är att vi lyckades att raka in 5 puckar förra matchen, utan Fredriik Bremberg (dock med Marusak)
Kärpät var svårt. Nu låter TPS som ett bra lag att ta en första seger mot.
Säg den glädje som varar
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
Ja!Pepp91 skrev:Kan det vara så att laget spelar bättre utan Bremberg? Flera tar på sig hans ansvar om han som nu är borta, och vi gör fler mål.
Dock inte under hela säsongen. Men att få veta att de kan lyckas utan honom är bra och då tror jag de gör det också. Men Linkan är Linkan, går inte att ersätta.
17.30 börjar matchen.
I matchen mot Kärpet var det svårt att få tag på liveuppdateringar, vilket jag misstänker starkt att det kommer vara ikväll också.
Men jag hoppas innerligt att ni alla kommer in på chatten! Alltid trevligt att diskutera med andra Djurgårdare.
Personligen har jag så pass tråkigt idag så jag finns inne på chatten redan nu, så vill ni göra mig sälskap och prata lite så inte mig emot.
I matchen mot Kärpet var det svårt att få tag på liveuppdateringar, vilket jag misstänker starkt att det kommer vara ikväll också.
Men jag hoppas innerligt att ni alla kommer in på chatten! Alltid trevligt att diskutera med andra Djurgårdare.
Personligen har jag så pass tråkigt idag så jag finns inne på chatten redan nu, så vill ni göra mig sälskap och prata lite så inte mig emot.
http://difmatchchatt.tk/espen21 skrev:Vilken chatt är du inne på Nylander?
Är det som gäller, alla är välkomna in

-