SHL : Omgång 24 : Djurgårdens IF - Färjestad 26/1-2017
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL : Omgång 24 : Djurgårdens IF - Färjestad 26/1-2017
Hultström träffar första benet han kan, sin vana trogen. Bänka sopjäveln - IGÅR
25/4-2025
Agreed. Men streaken kunde inte hålla för evigt. För övrigt blev jag just 2000 spänn rikare med mål i tom kasse. Det stod skrivet i stjärnorna.Lee Harvey Oswald skrev:Vi är inte med från början, för många misstag, på det viset rättvist
Blir dock ruggigt förbannad. Tellan ger laget chansen trots dassig inledning men det åker runt ett gäng alibispelare där ute ikväll med undantag för Brodin, Hank och Ahlén (vilket ofta gör vad de mäktar med).
Uppsnäppning framöver av samtliga.
Senast redigerad av Praetori den 2017-01-26 21:15:30, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nej det är det inte. Han och hans likar är inga journalister. Dessutom lever han på sporten och bör i så fall vara den trogen. Min åsikt men den står jag fast vid.DIF_Soldier skrev:Det där är ju vad journalistik är.Magnutz skrev: Värdelös "journalistik" som bara handlar om "SE MIG - SHIIIT VA BRA KONTAKTER JA HAR OCH JAAAAAG VET NÅGOT SOM INTE NI VET!"
Och, matchen? Fan. Så jävla tråkigt att förlora mot fbk.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Synd när vi kom undan med blotta förskräckelsen efter första...
Jaja, förluster ska det bli vare sig man vill det eller inte. Skit då.
Färjestad är nästan lika trötta att se på som coco. Snark.
Färjestad är nästan lika trötta att se på som coco. Snark.
- Lee Harvey Oswald
Energin verkar vara slut, kanske tillfälligt, hoppas
Men det har inte skilt så mycket i prestation mellan vinst och förlustmatcher.
Så lite motlut nu i några omgångar så är vi med i kvalfighten igen.
härliga DIF
Men det har inte skilt så mycket i prestation mellan vinst och förlustmatcher.
Så lite motlut nu i några omgångar så är vi med i kvalfighten igen.
härliga DIF
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Uppsida. Fuleå Sixfingers förlorade mot örebro.
Nersida. Örebro tog in 3p på oss.
Gillar inte fbk.
Gillar inte fbk.
- Lee Harvey Oswald
Nej dom är väldigt bra på att vara äckliga, kanske bäst i SHLMagnutz skrev:Uppsida. Fuleå Sixfingers förlorade mot örebro.
Gillar inte fbk.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lika bra med torsk så slipper man börja hoppas på slutspel, för att sedan bli besviken.
Det är ju knappast journalisternas fel att spelarna förhandlar med andra klubbar under säsong. De gör bara sitt jobb.Magnutz skrev:Nej det är det inte. Han och hans likar är inga journalister. Dessutom lever han på sporten och bör i så fall vara den trogen. Min åsikt men den står jag fast vid.DIF_Soldier skrev:Det där är ju vad journalistik är.Magnutz skrev: Värdelös "journalistik" som bara handlar om "SE MIG - SHIIIT VA BRA KONTAKTER JA HAR OCH JAAAAAG VET NÅGOT SOM INTE NI VET!"
Avgå Jocke.
-
Alltså Hultström.. är det bara jag som tycker han är riktigt dålig just nu?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
Förlusterna mot FBK är dom värsta, alltid!!
Örebro nästa. VIKTIG match. 6 poängare.
Hv möter Leksand x2. De SKA inte tappa poäng mot Leksand. Då har vi bra med poäng neråt i alla fall.
Hv möter Leksand x2. De SKA inte tappa poäng mot Leksand. Då har vi bra med poäng neråt i alla fall.
Återigen, Madhawk är ingen journalist. Han är en bloggare som förstör en del av magin som jag och andra med mig förknippar med hockeyn.B.I.B.A skrev:Det är ju knappast journalisternas fel att spelarna förhandlar med andra klubbar under säsong. De gör bara sitt jobb.Magnutz skrev:Nej det är det inte. Han och hans likar är inga journalister. Dessutom lever han på sporten och bör i så fall vara den trogen. Min åsikt men den står jag fast vid.DIF_Soldier skrev:Det där är ju vad journalistik är.Magnutz skrev: Värdelös "journalistik" som bara handlar om "SE MIG - SHIIIT VA BRA KONTAKTER JA HAR OCH JAAAAAG VET NÅGOT SOM INTE NI VET!"
Det är sedan gammalt. Vi har ju inte så många andra alternativ än att spela honom i form. Helt utan självförtroende och med ett och annat pluskilo som gör att han hamnar fel i koordination och sackar i åkningen.jarnkamin136 skrev:Alltså Hultström.. är det bara jag som tycker han är riktigt dålig just nu?