SHL : Omgång 14 : Rögle - Djurgårdens IF 24/1-2017
Re: SHL : Omgång 14 : Rögle - Djurgårdens IF 24/1-2017
Patrik Lundhs form just nu. Landslagsmässig.
Tänk om det kunde lossna för Ridderwall som jag ändå tycker jobbar ganska hårt. Dock skulle han gå mer på mål och våga bryta in på mål.
Tänk om Ikonen och Possler får några matcher och kommer i form.
Känns som att vi är laget med mest sparkapital.
Tambellini har jag gett upp på.
Tänk om det kunde lossna för Ridderwall som jag ändå tycker jobbar ganska hårt. Dock skulle han gå mer på mål och våga bryta in på mål.
Tänk om Ikonen och Possler får några matcher och kommer i form.
Känns som att vi är laget med mest sparkapital.
Tambellini har jag gett upp på.
Ingen seriös scout kan väl föreslå Tambellini som ett bra nyförvärv till nästa säsong? Ska bli intressant att se var han hamnar.. ECHL?
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Håller med, McDavids fastnar väldigt ofta i egen zon med.Edin skrev:Välförtjänt, åtminstone i den här matchen, tycker både Hank och Ahlèn varit bra.pulverapa skrev:Inte mycket speltid för Davidssons. Hank och Ahlén går före.
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
pulverapa skrev:Inte mycket speltid för Davidssons. Hank och Ahlén går före.
Det har inte blixtrat kring bröderna på sistone. Marcus har slarvat en hel del defensivt. Då tycker jag att det är helt ok att låta dem vila någon match så att andra får chansen. En sån här match vill man ha erfarenhet på isen.
Tyckte nästan synd om Ryfors i intervjun. Såg ju fullständigt knäckt ut.
I Finland är de inte så noga. På liten rink kanske han skulle funka bättre. Så var det ju i AHL.jsson skrev:Ingen seriös scout kan väl föreslå Tambellini som ett bra nyförvärv till nästa säsong? Ska bli intressant att se var han hamnar.. ECHL?
Någon som har koll på om Frölunda anstränger sig över huvudtaget i dagens match.
Vet att KHK kan spela på ledning men det är ju seriens överlägset bästa lag dem möter som har typ tre förstakedjor.
Vet att KHK kan spela på ledning men det är ju seriens överlägset bästa lag dem möter som har typ tre förstakedjor.
EspenK skrev:Någon som har koll på om Frölunda anstränger sig över huvudtaget i dagens match.
Dom har nog spelat upp sig lite iaf.Sportbladet:
Periodanalys
Frölunda-Karlskrona 1-2
8-5 i skott i hemmalagets favör, och det är också i den riktningen som perioden har gått. Efter Frölundas reducering fick de ordentlig fart på skridskorna och Karlskrona fick genast större problem att hänga med. Men Johan Holmqvist fortsätter att spela så stabilt och säkert, och faktum är att Karlskrona under de sista minuterna fick lite lägen att utöka ledningen i stället. Frölunda inleder den tredje perioden i powerplay, ytterligare 1,37 minuter återstår på Daniel Gunnarssons utvisning.
Henrik Lundgren, Scandinavium
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Det här är alltså en hängmatch sedan oktober. Vi har legat en match bakom i schemat sedan oktober...
Vill se disciplin i sista. Inget slarv. Fortsätt köra
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Och ändå kommer vi ligga två matcher bakom sajk...pulverapa skrev:Det här är alltså en hängmatch sedan oktober. Vi har legat en match bakom i schemat sedan oktober...
Gött, fisk kvitterade.
Det förklarar en del. Stundvis spelar vi som i oktober ikväll.pulverapa skrev:Det här är alltså en hängmatch sedan oktober. Vi har legat en match bakom i schemat sedan oktober...

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Att Hank har bra +/- måste bero på Linus Johansson
It's easier to be an asshole to words than to people
heey.. khk 2-2 nu... Det lär ju bli deras plats vi snor och inte luleå om det går så långt. KHK hör hemma med Rövle o Lyxland!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).