Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Ritterwand

Re: Hallå djurgårdens if !!! vi vill ha svar

Inlägg av Ritterwand »

Bigge skrev: Han va med när aik åkte ur ES och när Brynäs ramlade ur.
Hoppas det inte blir en tredje gång :)
Å andra sidan så spelade Anger riktigt bra för Brynäs i den kvalserien, om jag inte minns helt fel.
Bigge
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Hallå djurgårdens if !!! vi vill ha svar

Inlägg av Bigge »

Ritterwand skrev:
Bigge skrev: Han va med när aik åkte ur ES och när Brynäs ramlade ur.
Hoppas det inte blir en tredje gång :)
Å andra sidan så spelade Anger riktigt bra för Brynäs i den kvalserien, om jag inte minns helt fel.
Ja, 9+9 på tio matcher :)
There is no I in TEAM!!!!
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Är det verkligen personliga skäl som gör att Linkan inte är med i Finland tycker jag DIF borde klargöra det på hemsidan. Gärna med en kommentar från Linkan själv. Normalt sett hade inte det behövts, men i det här läget känns det nödvändigt. Annars kommer både jag och andra spekulera i att Linkan försöker sätta press på DIF att släppa honom.
Användarvisningsbild
tdk
Säsongskort: Ja

Inlägg av tdk »

jensa öhling skrev:Är det verkligen personliga skäl som gör att Linkan inte är med i Finland tycker jag DIF borde klargöra det på hemsidan. Gärna med en kommentar från Linkan själv. Normalt sett hade inte det behövts, men i det här läget känns det nödvändigt. Annars kommer både jag och andra spekulera i att Linkan försöker sätta press på DIF att släppa honom.
Jag håller med.
Alltid Oavsett - För evigt Djurgården
pekka21

Inlägg av pekka21 »

Absolut, kör med öppna kort så slipper det bli en massa spekulationer både från media och speciellt oss supportrar. Känns inte mer än rätt att vi får veta som egentligen händer som det är nu så målar man upp mardrömsscenarior.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Kojak

Inlägg av Kojak »

Lägg ner spekulationerna.

Eftersom det är av privat orsak som Linkan inte är med borde han väl ha rätten att få berätta om han själv vill?

Ni behöver än så länge inte spekulera om någonting om Ryssland.

Jag fick klara besked idag, ryssarna har inte lagt ett bud och Linkan själv har inte nämnt någonting om Ryssland. Jag litar på det Tommy Engström säger!
Senast redigerad av Kojak den 2007-08-22 20:27:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

jensa öhling skrev:Är det verkligen personliga skäl som gör att Linkan inte är med i Finland tycker jag DIF borde klargöra det på hemsidan. Gärna med en kommentar från Linkan själv. Normalt sett hade inte det behövts, men i det här läget känns det nödvändigt. Annars kommer både jag och andra spekulera i att Linkan försöker sätta press på DIF att släppa honom.
Vissa saker är verkligen personliga och det har andra inte ett piss med att göra!!!

Det mellan Linkan och Djurgår´n ska skötas internt och inte genom att blanda in en bunt anonyma skribenter via Internet.
Användarvisningsbild
tdk

Inlägg av tdk »

Bautabröl skrev:
Vissa saker är verkligen personliga och det har andra inte ett piss med att göra!!!

Det mellan Linkan och Djurgår´n ska skötas internt och inte genom att blanda in en bunt anonyma skribenter via Internet.
jag tycker inte att han ska behöva säga precis vad det är men han kan gå ut och säga att det inte har nått att göra med Rysslands rykterna eller att han vill bryta kontraktet. Men har det med familjen att göra så förstår jag med att han inte vill säga nått. Men att uppge personliga själ det kan ju vara vad som helst.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

ge er!! tror ni på aftonbladet ?... hade dom något rätt om tjärna? NEEEJ . varflr skulle dom då ha rätt nu.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

tdk skrev:Jag tycker inte att han ska behöva säga precis vad det är men han kan gå ut och säga att det inte har nått att göra med Rysslands rykterna eller att han vill bryta kontraktet. Men har det med familjen att göra så förstår jag med att han inte vill säga nått. Men att uppge personliga själ det kan ju vara vad som helst.
Det har ju Engström redan sagt!

Missförstå mig rätt! Jag är lika orolig som alla andra Djurgårdare, men vi lär inte få något mer konkret svar än det som Micke Nylander redan berättat om.

Det är inte speciellt professionellt att gå ut med internt handhavande av frågor i media.

Vi får lita på Micke och att Engström berättat som det är.
karl-jarl

Inlägg av karl-jarl »

Kul att se att spelare som Otto och Anger gjorde mål i kvällens match.
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

karl-jarl skrev:Kul att se att spelare som Otto och Anger gjorde mål i kvällens match.
Japp, riktigt kul att fler fick göra mål. Även Timmy :)
Användarvisningsbild
tdk

Inlägg av tdk »

Bautabröl skrev:
tdk skrev:Jag tycker inte att han ska behöva säga precis vad det är men han kan gå ut och säga att det inte har nått att göra med Rysslands rykterna eller att han vill bryta kontraktet. Men har det med familjen att göra så förstår jag med att han inte vill säga nått. Men att uppge personliga själ det kan ju vara vad som helst.
Det har ju Engström redan sagt!

Missförstå mig rätt! Jag är lika orolig som alla andra Djurgårdare, men vi lär inte få något mer konkret svar än det som Micke Nylander redan berättat om.

Det är inte speciellt professionellt att gå ut med internt handhavande av frågor i media.

Vi får lita på Micke och att Engström berättat som det är.
Jag förstår vad du menar det är inte de. Men just att det är så många frågetecken överallt kan verkligen skapa missförstånd och göra supportrar osäkra. Och det är ju klart att andra klubbar är intresserade av han han vann ju poängligan så det är jag inte särskillt orolig för, men just de att det har målats upp så stort och att han inte hängde med till Finland det känns som att något är riktigt fel med våran kära Linkan. Men jag hoppas som sagt att han kommer tillbaka innom en snar framtid och att de kan förhandla om hans kontrakt så att han blir nöjd för han är en jävligt bra spelare som sätter färg på Djurgården.
Användarvisningsbild
tdk

Inlägg av tdk »

Crashmash skrev:
karl-jarl skrev:Kul att se att spelare som Otto och Anger gjorde mål i kvällens match.
Japp, riktigt kul att fler fick göra mål. Även Timmy :)

Det är riktigt kul .. Men som sagt vi skulle nog behöva Tjärna på backen. Kul att se att Jiri är spelsugen.
espen21

Inlägg av espen21 »

Skriv svar