hahahaha, värsta jag sett. Vilken jävla parodi. Visst, han hoppar, men han varken siktar eller träffar ansiktet. Tacklingen är inte ens nära att träffa illa på något sätt.
Det hade väl varit rimligt med en tvåa där och då. Lite korkat att satsa där och hoppa, men jag tycker LHC spelaren förstärker det med att kasta huvudet bakåt.
Falken lär hålla igen hädanefter, snacka om oviktig back isåfall, är ju redan medioker som han är och utan det fysiska så tror jag han håller högst allsvensk klass, gillar ju dock killen, men han är inte bra, precis som Hank..
Hårda ord, men det han säger är uppenbart korrekt. Vi släppte alltså den största målvaktstalangen vi fått fram sen Tellqvist och tog tillbaka Reideborn. Ganska talande för hur den här klubben sköts.
Dubbelmöte mot Brynäs.. Skulle vi mot all förmodan skrälla hem 6p kan vi börja klättra, 0p och allt hopp om slutspel lär dö. Tänker man på att Luleå har en omgång mer spelad så är de inom räckhåll om saker skulle börja släppa. Possler kan bli den målskytt vi saknat när han är redo, men då kan vi inte släppa en enda poäng till mit Luleå till dess.
Hårda ord, men det han säger är uppenbart korrekt. Vi släppte alltså den största målvaktstalangen vi fått fram sen Tellqvist och tog tillbaka Reideborn. Ganska talande för hur den här klubben sköts.
Alla visste redan innan säsongen att Reideborn inte skulle hålla. ALLA!! Visste utom de som styr. Inte konstigt att folk inte har något förtroende för sportcheferna när de är sämre på att se saker än en vanlig supporter.
Det såg man ju redan när de spelade i hockeyallsvenskan att Reideborn inte höll hög klass. Han håller ju inte ens en hög klass på allsvensk nivå. Kanske medelklass nivå. Jag har tyckt hela tiden att den här lösningen med Jocke Eriksson och Thomas Johansson bara har känts som en nödlösning att ingen av dem har någon direkt kunskap om jobbets innebörd.
Challe Berglund gjorde ju ett bättre jobb själv en vad de har gjort tillsammans.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz