Roligast ändå att han byter spelare två gånger, först CR, sen Brodin och till sist fick Ljungh sätta sig.minalman skrev:Jag hoppas domarn sover dåligt i natt och lämnar in pipan för alltid till förbundet i morgon. Så otroligt illa dömt. Hitta på en utvisning när man inser att man dömt bort ett mål felaktigt. Justitiemord kallas det i det civila. Först Dreyfus och nu detta.
SHL: Djurgårdens IF - Frölunda, 30/12-16 125-årsfirande
Re: SHL: Djurgårdens IF - Frölunda, 30/12-16 125-årsfirande
Spelmässigt så ser det väl bra ut efter 7-8 minuter i andra (mind blown). Snabbare vändningar, rakare på mål och ganska bra längs sargerna va.
Skulle ha så jävla svårt att inte dra till domarn med en rallarsving ala Nisse Ekman mot Brunsås... sen kan man ju tycka att det är märkligt att det är domaren bakom mål som inte ser nåt som alltid blåser blockering, eller vad han nu blåste för...
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det stavas publikstöd och självförtroende. De kan när de tror på det. Men Robban misslyckas för ofta att få spelarna att tro. Det behövs hela Djurgårdsfamiljen i ryggen för det. Skulle inte behövas med en riktig headcoach. Jämför Pelle och Dempsey.DRC skrev:Spelmässigt så ser det väl bra ut efter 7-8 minuter i andra (mind blown). Snabbare vändningar, rakare på mål och ganska bra längs sargerna va.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag tycker att det börjar med ett aggressivare spel på deras kasse, sedan kommer en massa gott av det som en följd.DRC skrev:Spelmässigt så ser det väl bra ut efter 7-8 minuter i andra (mind blown). Snabbare vändningar, rakare på mål och ganska bra längs sargerna va.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bra start på 3e domaren ditt jävla sprutluder.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Två solklara tripping. Det är ju fan rent maktmissbruk vi bevittnar.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haha#10 skrev:Bra start på 3e domaren ditt jävla sprutluder.
Jag tycker gott att Robban gott kan gå lite bananas när domaren gör en väldigt felaktig bedömning vid vad som egentligen är ett mycket viktigt 4-1. Jag tänker väl valda ord och avslagna klubbor. Tror det hade gynnat oss och den här matchen skall vi bara vinna.
För att sammanfatta - det står egentligen 4-1 mot ett mycket bra frölunda. Håll i nu.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Domarna har ingen bra dag... Inga fler fistbumps för dem!
Här tror jag att du är helt rätt ute.minalman skrev:Det stavas publikstöd och självförtroende. De kan när de tror på det. Men Robban misslyckas för ofta att få spelarna att tro. Det behövs hela Djurgårdsfamiljen i ryggen för det. Skulle inte behövas med en riktig headcoach. Jämför Pelle och Dempsey.DRC skrev:Spelmässigt så ser det väl bra ut efter 7-8 minuter i andra (mind blown). Snabbare vändningar, rakare på mål och ganska bra längs sargerna va.
Längesen dom hade det tyvärr!!Ohddan skrev:Domarna har ingen bra dag... Inga fler fistbumps för dem!
-
Gillar det jag ser av Vejdemo idag.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
inte särskilt bra gjort av mr Davidsson släpper sin kille totalt framför egen kasse.