SHL: Djurgårdens IF - Frölunda, 30/12-16 125-årsfirande
-
Re: SHL: Djurgårdens IF - Frölunda, 30/12-16 125-årsfirande
Tycker det är RUSKIGT svagt att inte ringa på det där. Så jävla många gånger dommarjävlarna ringt på våra mål. Och utvisning på det, javisst.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
jag pallar inte
bara lägga ner SHL dra åt helvete
bara lägga ner SHL dra åt helvete
Haha ja det blev utvisning istället. Parodi!Dusinator skrev:Aldrig mål... remember hv borta?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Oh ok, så ev mål men för att göra saken enkel för sig så tar domaren en utvisning på oss istället? Smidigt!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vilken wunderbar kväll..måste vara dom nya tröjorna eller rättare sagt dom nygamla tröjorna som gör det.
Ja det var fan de dummaste idag... ridderwall fick armen avslagen och Gustafsson fick en liten knuff på mjuka skydden. Så dålig nivå...Praetori skrev:Haha ja det blev utvisning istället. Parodi!Dusinator skrev:Aldrig mål... remember hv borta?
Nu börjar domarna göra allt för att hjälpa Fisk. Som väntat.
-
Stinker rutten fisk som vanligt lång väg.Vikas skrev:Nu börjar domarna göra allt för att hjälpa Fisk. Som väntat.
Det var ju en perfekt Linkan passning ... han flippar den perfekt framcaptcash skrev:Hur fan lyckades Emil ta ner den "kompispassen" på blå och sen dessutom få in en macka att styra in... grymt!
Typiskt oss på hemmaplan dock. Domarna blir tvärtom för att de känner att de inte vill falla för Publiktrycket. Nån släppte statistik på det där här på forumet för ett par år sedan.Vikas skrev:Nu börjar domarna göra allt för att hjälpa Fisk. Som väntat.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Man får inte trycka på en lös puck på måltidens benskydd nu tydligen....tur man inte är på plan, då hade en misshandel varit ett faktumcaptcash skrev:Oh ok, så ev mål men för att göra saken enkel för sig så tar domaren en utvisning på oss istället? Smidigt!
- minalman
Jag hoppas domarn sover dåligt i natt och lämnar in pipan för alltid till förbundet i morgon. Så otroligt illa dömt. Hitta på en utvisning när man inser att man dömt bort ett mål felaktigt. Justitiemord kallas det i det civila. Först Dreyfus och nu detta.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Även om det innebär forum-aggro så måste jag säga att jag diggar Joel Lundqvist. Såna SHL klenoder behövs. Typ som Jörgen Jönsson på sin tid.
Skulle vara så lätt att ringa på det bara. De visste ju inte ens vem de skulle ta ut!