SHL: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/12-16
Re: SHL: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/12-16
[quote="pulverapa"]Ridderwall sämst idag igen, för 28:e gången i rad. Det är en jävla gåta.[/quoteska han flyttas ner i ]
Om någon så ska han ner i fjärdekedjan och johansson upp i andra. Fan Hank gör mer nytta!
Om någon så ska han ner i fjärdekedjan och johansson upp i andra. Fan Hank gör mer nytta!
Jo, det kan vi när han vägrar ta årets näst klaraste tripping mot oss... Matt hade ju varit helt fri där. Det kan ju vara därför vi inte kommer till bra lägen. Petig som fan mot oss och hur generös som helst mot dem...Espan86 skrev:Vi kan inte klaga på domarn när vi inte förtjänar ett skit.sauron skrev:Fin domarinsats, verkligen...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Vad hade Reiderborn för statistik innan denna matchen någon?
Vet inte var jag läste det men tror jag såg att han hade 12 raka förluster på 14 startade matcher? Kan det stämma?
Vet inte var jag läste det men tror jag såg att han hade 12 raka förluster på 14 startade matcher? Kan det stämma?
Njaaaaaaaa fri skulle han inte varit, fanns en till back där. jag pratar överlag, du får inte utvisningar med dig om du inte åker skridskor och gör de jobbigt för motståndarna vilket vi inte riktigt gör eller vad tycker du?sauron skrev:Jo, det kan vi när han vägrar ta årets näst klaraste tripping mot oss... Matt hade ju varit helt fri där. Det kan ju vara därför vi inte kommer till bra lägen. Petig som fan mot oss och hur generös som helst mot dem...Espan86 skrev:Vi kan inte klaga på domarn när vi inte förtjänar ett skit.sauron skrev:Fin domarinsats, verkligen...
Det finns en som hade fått ordning på det här och han heter Säcken. Ring Jocke och Tjomme och be på era bara knän att han kommer tillbaka. Låt Ohlson ta Musses plats.
Kan inte bara vara spelarnas fel när 90% underpresterar jämfört med tidigare år. Något är ruttet i tränarkåren.
Kan inte bara vara spelarnas fel när 90% underpresterar jämfört med tidigare år. Något är ruttet i tränarkåren.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hur många spelare har positiv plus/minus öht, om man kollar per match, som du gör med Reideborn.sPTNC skrev:Vad hade Reiderborn för statistik innan denna matchen någon?
Men jag håller med alla som säger att vi gjort bättre ifrån oss med bättre målvakter.
Men eftersom vi inte har bättre målvakter måste vi göra fler mål än vad vi släpper in.
Jag fattar inte att så få förstår det.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Helt rättEspenK skrev:Det finns en som hade fått ordning på det här och han heter Säcken. Ring Jocke och Tjomme och be på era bara knän att han kommer tillbaka. Låt Ohlson ta Musses plats.
Om vi tar fighten och är jobbiga att möta åker vi ju ut... Men visst jag kan hålla med om att vi inte riktigt går all in i närkamperna. Dessutom håller jag på att få stroke på hur svaga vi är framför deras kasse, det är ju inte så att någon direkt parkerar där för att skymma...Espan86 skrev:Njaaaaaaaa fri skulle han inte varit, fanns en till back där. jag pratar överlag, du får inte utvisningar med dig om du inte åker skridskor och gör de jobbigt för motståndarna vilket vi inte riktigt gör eller vad tycker du?sauron skrev:Jo, det kan vi när han vägrar ta årets näst klaraste tripping mot oss... Matt hade ju varit helt fri där. Det kan ju vara därför vi inte kommer till bra lägen. Petig som fan mot oss och hur generös som helst mot dem...Espan86 skrev:Vi kan inte klaga på domarn när vi inte förtjänar ett skit.sauron skrev:Fin domarinsats, verkligen...
It's the hope that kills you.
Och målvakterna måste ta lösa skott som går längs isen eller i magen på dem, och inte släppa returer rakt ut.mawa skrev:Precis, backar och forwards måste arbeta hårdare för att ej låta motståndarna att komma in så enkelt i zon samt komma i 3-2 lägen samt 2-1.B.I.B.A skrev:Och vi måste tvinga motståndarna att jobba för sina.minalman skrev:INGEN SÄGER ATT ADAM ÄR BRA!!!!!!B.I.B.A skrev:Adam har förövrigt slängt ut flera okontrollerade returer på enkla skott idag. Ni som tycker han har varit bra måste sett någon annan match än jag.
Men:
Vi måste göra mål för att vinna. Det är hela storyn.
Avgå Jocke.
Skönt att vi har skickliga snipers som Tambellini. Han är värd varje krona.
Avgå Jocke.
Haha...Tambellini...
Måste vara vår överlägset mest usla värvning genom tiderna, va?
Måste vara vår överlägset mest usla värvning genom tiderna, va?
Roligt att han är sjukt förutsägbar... Transporterar upp pucken på vänsterkanten, flippar ner i kortsargen och åker rakt in i backens trygga famn...varje gång!Espan86 skrev:pulverapa skrev:Ridderwall sämst idag igen, för 28:e gången i rad. Det är en jävla gåta.[/quoteska han flyttas ner i ]
Tur att vi har en bra målvakt!!
[quote="B.I.B.A"]Skönt att vi har skickliga snipers som Tambellini. Han är värd varje krona.[/quote
T fy fan han missar öppet läge, lösning skicka våra kassa målvakter
T fy fan han missar öppet läge, lösning skicka våra kassa målvakter

- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så, där klev Adam fram och höll oss kvar i matchen, nu ska vi se om resten av laget kan hitta på något framåt.
Spela fult