SHL: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/12-16
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 28/12-16
Calle.R åker runt och funderar för mycket, han ska spela som han gjorde innan han blev kapten, då hade det lossnat, då var han småförbannad i varenda byte,
Spela fult
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Riktigt tråkig period. Såhär jävla dåligt ska det inte se ut.
Avskaffa tre mot tre.
-
Finns inget bättre än och njuta av detta nobla spel läppjandes på min oban .
Skulle vilja se att vi försöker öka farten lite, och kanske inte tillåter KHK att ställa upp i mittzon varje gång vi ska till att bära upp pucken.
Vore lite kul om vi gjorde nåt liknande det här: https://www.youtube.com/watch?v=4VV1PrbkK3E
Vore lite kul om vi gjorde nåt liknande det här: https://www.youtube.com/watch?v=4VV1PrbkK3E
Vilken match tittar du på?Lätt Kränkt skrev:Finns inget bättre än och njuta av detta nobla spel läppjandes på min oban .
-
Allt blir bättre med några glas oban . Prova du med bra för nerverna . Dricker man tillräckligt ser man dubbelt och då blir DIF dubbelt så braBigJ skrev:Vilken match tittar du på?Lätt Kränkt skrev:Finns inget bättre än och njuta av detta nobla spel läppjandes på min oban .

- Lee Harvey Oswald
Prutt+Prutt är inte = doft av blomsterängLätt Kränkt skrev:Allt blir bättre med några glas oban . Prova du med bra för nerverna . Dricker man tillräckligt ser man dubbelt ochBigJ skrev:Vilken match tittar du på?Lätt Kränkt skrev:Finns inget bättre än och njuta av detta nobla spel läppjandes på min oban .
då blir DIF dubbelt så bra
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
Lär ju inte hjälpa. Vi behöver nog se minst fyrdubbelt om det ska resultera i 3 poäng.Lätt Kränkt skrev:Allt blir bättre med några glas oban . Prova du med bra för nerverna . Dricker man tillräckligt ser man dubbelt och då blir DIF dubbelt så braBigJ skrev:Vilken match tittar du på?Lätt Kränkt skrev:Finns inget bättre än och njuta av detta nobla spel läppjandes på min oban .
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Jag gör vad jag kan .minalman skrev:Lär ju inte hjälpa. Vi behöver nog se minst fyrdubbelt om det ska resultera i 3 poäng.Lätt Kränkt skrev:Allt blir bättre med några glas oban . Prova du med bra för nerverna . Dricker man tillräckligt ser man dubbelt och då blir DIF dubbelt så braBigJ skrev:Vilken match tittar du på?Lätt Kränkt skrev:Finns inget bättre än och njuta av detta nobla spel läppjandes på min oban .
-
Sitt ner i båten, har gått en period och khk har redan bränt sina få chanser de kommer få den här matchen. Kommer se bättre ut nu
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Förstör inte min illusion låt mig för engångskull få sitta i min soffa och inte plågas och vara nervös .Lee Harvey Oswald skrev:Prutt+Prutt är inte = doft av blomsterängLätt Kränkt skrev:Allt blir bättre med några glas oban . Prova du med bra för nerverna . Dricker man tillräckligt ser man dubbelt ochBigJ skrev:Vilken match tittar du på?Lätt Kränkt skrev:Finns inget bättre än och njuta av detta nobla spel läppjandes på min oban .
då blir DIF dubbelt så bra
-
Se fler som ser att glaset är halvfullt med oban.Benjamin L. Willard skrev:Sitt ner i båten, har gått en period och khk har redan bränt sina få chanser de kommer få den här matchen. Kommer se bättre ut nu
Snarare tömt hela flaskan...Lätt Kränkt skrev:Se fler som ser att glaset är halvfullt med oban.Benjamin L. Willard skrev:Sitt ner i båten, har gått en period och khk har redan bränt sina få chanser de kommer få den här matchen. Kommer se bättre ut nu
- Lidingö DIF
Ridå!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- Lee Harvey Oswald
Jävla sopor..
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan