SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 26/12-16
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 26/12-16
Samtidigt var det djävligt dåligt spel i egen zon som gav Holm helt fritt läge i slotet. Det kan inte Adam lastas för.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sluta försvara hela tiden, med en normal målvakt hade vi lett matchen med 1-0 istället. I sånt fall är det dåligt spel så fort motståndaren får ens iväg ett skott som alltid blir en giftig målchans på våra skakiga målvakter.minalman skrev:Samtidigt var det djävligt dåligt spel i egen zon som gav Holm helt fritt läge i slotet. Det kan inte Adam lastas för.
Jag antar att Tellan är skadad igen.
Det finns verkligen INGEN annan anledning till att spela Reideborn. Vi har inte råd att spela med ett enormt handikapp i det läget vi sitter i.
Skulle vilja höra ett uttalande från ledningen angående detta. Om de kör med sitt "de ska dela på uppgiften"-snack igen så tappar jag hoppet.
Det finns verkligen INGEN annan anledning till att spela Reideborn. Vi har inte råd att spela med ett enormt handikapp i det läget vi sitter i.
Skulle vilja höra ett uttalande från ledningen angående detta. Om de kör med sitt "de ska dela på uppgiften"-snack igen så tappar jag hoppet.
Domarna kan ju ta och dra åt helvete. Fan vad dom släpper.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Efterlyser time out
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Lee Harvey Oswald
minalman skrev:Samtidigt var det djävligt dåligt spel i egen zon som gav Holm helt fritt läge i slotet. Det kan inte Adam lastas för.
Det ena ger nog det andra.
Han utstrålar ju inget direkt lugn där längst bak.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ja det är egentligen helt hysteriskt när man tänker efter. Vad har Jocke värvat ihop egentligen? Backsidan kommer se ok ut eftersom vi har haft flyt och kunnat få hem Högström och Hultström. I övrigt så är målvaktssidan förmodligen sämst i serien och våra mest välbetalda forwards kan inte göra mål. Lägg därtill en omeriterad ass tränare som är ansvarig för vårt historiskt usla powerplay.
Avgå Jocke.
- Lee Harvey Oswald
Det är så otroligt mycket ångest i Robbans blick i båset, så det dryper om det, undrar om han verkligen utsöndrar nåt annat till spelarna?
Säger inte att det är Robbans fel, tror dock att han väger lite för lätt i såna här sammanhang
Säger inte att det är Robbans fel, tror dock att han väger lite för lätt i såna här sammanhang
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det är inte ofta jag säger detta, men Håkan Loob hade rätt...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Brodin. Om och om igen så bevisar han vilken jäkla slitvarg han är. Spelare av den kalibern är sällsynta.
- Lee Harvey Oswald
Angående..?sauron skrev:Det är inte ofta jag säger detta, men Håkan Loob hade rätt...
Att varken Håken eller Peter är homosexuella?
Sorry, glömde skifta snusen i pausen, får skylla på uppehållet
- Lee Harvey Oswald
Irriterande, Växjö åker runt och småskrattar lite, blir bjudna på poäng
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är inget försvar för dåligt målvaktsspel att försvaret släpper till frilägen. Men alla får det till att det är Adams fel att Holm är helt fri.ken1968 skrev:Sluta försvara hela tiden, med en normal målvakt hade vi lett matchen med 1-0 istället. I sånt fall är det dåligt spel så fort motståndaren får ens iväg ett skott som alltid blir en giftig målchans på våra skakiga målvakter.minalman skrev:Samtidigt var det djävligt dåligt spel i egen zon som gav Holm helt fritt läge i slotet. Det kan inte Adam lastas för.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Han har gjort kanonräddningar både före och efter målenminalman skrev:Det är inget försvar för dåligt målvaktsspel att försvaret släpper till frilägen. Men alla får det till att det är Adams fel att Holm är helt fri.ken1968 skrev:Sluta försvara hela tiden, med en normal målvakt hade vi lett matchen med 1-0 istället. I sånt fall är det dåligt spel så fort motståndaren får ens iväg ett skott som alltid blir en giftig målchans på våra skakiga målvakter.minalman skrev:Samtidigt var det djävligt dåligt spel i egen zon som gav Holm helt fritt läge i slotet. Det kan inte Adam lastas för.