Det jag gillar absolut bäst är nog fan att han verkar tycka att det är en dröm-som-gått-i-uppfyllelse att få dra på sig Djurgårdströjan och spela riktiga och viktiga matcher och att detta märks utåt. Det slår prestationerna på planen i min bok.YNWA skrev:Förutom att han känns som en jävligt komplett back så älskar jag att han skjuter mycket och nästan alltid träffar mål!
Välkommen Marcus Högström
Re: Välkommen Marcus Högström
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Inte så att det verkar, det är en dröm. Han har väl själv sagt det? Däremot till ditt uttalande så presterar han i alla viktiga matcher, något en drömmare troligen inte hade gjort. Det kan nog bli något riktigt jäkla stort av HögströmPraetori skrev:Det jag gillar absolut bäst är nog fan att han verkar tycka att det är en dröm-som-gått-i-uppfyllelse att få dra på sig Djurgårdströjan och spela riktiga och viktiga matcher och att detta märks utåt. Det slår prestationerna på planen i min bok.YNWA skrev:Förutom att han känns som en jävligt komplett back så älskar jag att han skjuter mycket och nästan alltid träffar mål!

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Välkommen åter!
Ska bli kul att se dig i DIF-tröjan igen!
Ska bli kul att se dig i DIF-tröjan igen!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Varmt VÄLKOMMEN tillbaka Marcus.. Du är efterlängtad 

Välkommen hem! [WHITE SMILING FACE]️
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
- diftobbe89
- minalman
Årets första och bästa julklapp! Välkommen hem i jul Marcus!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Så jävla skönt! Välkommen!
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Helt jävla underbart.
-
Fan vad najs
Välkommen tillbaka !

Kära Tomten, tack så mycket. Men om det inte vore för mycket begärt så skulle jag gärna vilja upplysa om att jag fortfarande önskar mig Thoresen.
PS: om det går för sig så kan du väl även se till att Jeff börjar producera.
DS: och du får gärna se till att Poeten får vad han förtjänar.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
PS: om det går för sig så kan du väl även se till att Jeff börjar producera.
DS: och du får gärna se till att Poeten får vad han förtjänar.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tack hoppas bara att det händer saker i laget nu och att han var är bränslet som behövs för att turbon ska börja snurra!Rocky3000 skrev:
Vilken härlig julklapp, välkommen hem Marcus!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Så kort tid borta, SÅ efterlängtad. Bästa backen sedan Ragge, utan diskussion. Har diggat dig sedan du anlände från Almtuna.
Rätt skrattretande hur många fiskmåsar som sågade dig under en försäsong. De lär ha krupit tillbaka under sina slemmiga stenar.
KLASSBACK! Äntligen.
Rätt skrattretande hur många fiskmåsar som sågade dig under en försäsong. De lär ha krupit tillbaka under sina slemmiga stenar.

KLASSBACK! Äntligen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ja faktiskt helt utan konkurrens vår bästa back sedan Ragge. Otroligt bra värvning.BOMBOM BOUCHARD skrev:Så kort tid borta, SÅ efterlängtad. Bästa backen sedan Ragge, utan diskussion. Har diggat dig sedan du anlände från Almtuna.
Rätt skrattretande hur många fiskmåsar som sågade dig under en försäsong. De lär ha krupit tillbaka under sina slemmiga stenar.![]()
KLASSBACK! Äntligen.