Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
http://hockeybladet.nu/silly-season/cho ... jurgarden/
När det är citat i inläggen så lär man väl kunna lita på det va? Jag vet inte. Men detta kändes inte så bra.
När det är citat i inläggen så lär man väl kunna lita på det va? Jag vet inte. Men detta kändes inte så bra.
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Förhoppningsvis är det snack för att DIF inte ska ge ett lågt bud för att han redan har bestämt sig. Att de spelar svårflörtade alltså.ciirree skrev:http://hockeybladet.nu/silly-season/cho ... jurgarden/
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hoppas verkligen det..Förlorar vi Högström på upploppet mot en random SHL-klubb
blir man rätt uppgiven..

- minalman
- Säsongskort: Ja
Vill vi överhuvudtaget kalla oss en SHL-klubb med ambitioner att kunna spela om de ädlare medaljerna, så måste vår ledning skaka fram stålar så att vi kan säkra Högström. Annars kan vi lika gärna lägga ner skiten. Det är inte sportcheferna eller tränarna som ska behöva skaffa fram stålar för att DIF Hockey ska kunna återvända till Sverigetoppen. Men om inte styrelsen kan få in någon mecenat/finansiär/politiker snart (som resten av de bästa klubbarna lyckas med) så är det lika bra att vi har den nedgrävda rinken under Hovet som hemmaplan. Hela denna tråd handlar numera bara om pengar. Vi är hänvisade till hockeymarknadens Ö&B.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Jag håller med dig fullt ut! Kanske finns det hopp om DIF Hockey tar kontakt med:minalman skrev:Vill vi överhuvudtaget kalla oss en SHL-klubb med ambitioner att kunna spela om de ädlare medaljerna, så måste vår ledning skaka fram stålar så att vi kan säkra Högström. Annars kan vi lika gärna lägga ner skiten. Det är inte sportcheferna eller tränarna som ska behöva skaffa fram stålar för att DIF Hockey ska kunna återvända till Sverigetoppen. Men om inte styrelsen kan få in någon mecenat/finansiär/politiker snart (som resten av de bästa klubbarna lyckas med) så är det lika bra att vi har den nedgrävda rinken under Hovet som hemmaplan. Hela denna tråd handlar numera bara om pengar. Vi är hänvisade till hockeymarknadens Ö&B.
EXKLUSIVT: H&M-miljardären öppnar för att satsa i Djurgården: "Hjärtat är där"
http://www.fotbollskanalen.se/allsvensk ... at-ar-dar/
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Så är det. Annars kan vi snacka om att vara framåtlutade, Europaledande osv, hur mycket vi vill. Blir bara tomma ord. Vi har tyckt synd om oss själva nästan hela 2000-talet.minalman skrev:Vill vi överhuvudtaget kalla oss en SHL-klubb med ambitioner att kunna spela om de ädlare medaljerna, så måste vår ledning skaka fram stålar så att vi kan säkra Högström. Annars kan vi lika gärna lägga ner skiten. Det är inte sportcheferna eller tränarna som ska behöva skaffa fram stålar för att DIF Hockey ska kunna återvända till Sverigetoppen. Men om inte styrelsen kan få in någon mecenat/finansiär/politiker snart (som resten av de bästa klubbarna lyckas med) så är det lika bra att vi har den nedgrävda rinken under Hovet som hemmaplan. Hela denna tråd handlar numera bara om pengar. Vi är hänvisade till hockeymarknadens Ö&B.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Även om jag håller med i sak så måste man undvika all form av ekonomisk doping, hur fint det än är med de djupa fickorna från välgörare. Kostnaderna måste vara självbärande med sponsorer, matchintäkter, kringförsäljning och dylikt, annars blir det en engångsraket som inte håller i längden.minalman skrev:Vill vi överhuvudtaget kalla oss en SHL-klubb med ambitioner att kunna spela om de ädlare medaljerna, så måste vår ledning skaka fram stålar så att vi kan säkra Högström. Annars kan vi lika gärna lägga ner skiten. Det är inte sportcheferna eller tränarna som ska behöva skaffa fram stålar för att DIF Hockey ska kunna återvända till Sverigetoppen. Men om inte styrelsen kan få in någon mecenat/finansiär/politiker snart (som resten av de bästa klubbarna lyckas med) så är det lika bra att vi har den nedgrävda rinken under Hovet som hemmaplan. Hela denna tråd handlar numera bara om pengar. Vi är hänvisade till hockeymarknadens Ö&B.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nu kan vi åtminstone utesluta att Växjö skulle försöka sig på Högström för sina Platt-pengar. Nick Bailen ser farlig ut, skönt att Växjö inte är en av våra streck-konkurrenter.
Du menar med sina 200 miljoner skulder?Puckey skrev:Nu kan vi åtminstone utesluta att Växjö skulle försöka sig på Högström för sina Platt-pengar. Nick Bailen ser farlig ut, skönt att Växjö inte är en av våra streck-konkurrenter.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Högström klar!
Källa på det?mb81 skrev:Högström klar!
Julkort från DIF.OTTO skrev:Källa på det?mb81 skrev:Högström klar!
Född till sportchef.
På post alltså? Hittar inget i min mailinbox...android skrev:Julkort från DIF.OTTO skrev:Källa på det?mb81 skrev:Högström klar!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
- DIF_Soldier
Enkelt tips för allas trevnad: specificera vad som åsyftas med "julkort" i detta fallet, är det exempelvis mail?android skrev:Julkort från DIF.OTTO skrev:Källa på det?mb81 skrev:Högström klar!
Eller ange källa DIREKT.
Annars knip.
Säg den glädje som varar
Julkort med snigelpost.
Sorry ska knipa nästa gång istället.
Sorry ska knipa nästa gång istället.