Jovisst men när pucken går runt som på ett snöre och pucken sitter på bladet i hockeyettan med deltidsproffs trots ett tempo som var glödande högt så blir man ju lite konfunderad när det kluddas med puck hos Djurgården i högsta serien.furan85 skrev:Kyss mig i arslet! Viss skillnad på bp i ettan och shl dock!Praetori skrev:Sitter och tittar på Nybro Tranås i Hockeyettan och jag skämtar inte när jag säger att Tranås PP är bättre än Djurgårdens.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Säsongen 16/17
Re: Säsongen 16/17
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det finns inga "sittaschonsrum" i Hockeyettan som gör att spelarna hela tiden måste tänka efter, i stället för att ge järnet.Praetori skrev:Jovisst men när pucken går runt som på ett snöre och pucken sitter på bladet i hockeyettan med deltidsproffs trots ett tempo som var glödande högt så blir man ju lite konfunderad när det kluddas med puck hos Djurgården i högsta serien.furan85 skrev:Kyss mig i arslet! Viss skillnad på bp i ettan och shl dock!Praetori skrev:Sitter och tittar på Nybro Tranås i Hockeyettan och jag skämtar inte när jag säger att Tranås PP är bättre än Djurgårdens.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
3 + 1 matcher för vårdslöst passningstempo?minalman skrev:Det finns inga "sittaschonsrum" i Hockeyettan som gör att spelarna hela tiden måste tänka efter, i stället för att ge järnet.Praetori skrev:Jovisst men när pucken går runt som på ett snöre och pucken sitter på bladet i hockeyettan med deltidsproffs trots ett tempo som var glödande högt så blir man ju lite konfunderad när det kluddas med puck hos Djurgården i högsta serien.furan85 skrev:Kyss mig i arslet! Viss skillnad på bp i ettan och shl dock!Praetori skrev:Sitter och tittar på Nybro Tranås i Hockeyettan och jag skämtar inte när jag säger att Tranås PP är bättre än Djurgårdens.
Det här laget har spelat som en kasse skit i en halv säsong och de enda konsekvenserna har hittills varit att Kossan fått sitta på läktaren och Press fått emigrera.
Hela soppan börjar med att två nybörjare till sportchefer sparkar en framgångsrik coach till förmån för en i sammanhanget obeprövad andrafiol och ett nytt spelsystem.
När jag punktar ner Tjockes beslut till dags datum så får jag det till 24 större beslut. Av dessa ser fyra idag bra ut (Urbom, Emil, Johansson och Varakass). Tre är kantbollar (Ikonen/Possler som knappt spelat + Matt) och resterande 17 beslut ser ut att vara 17 kassar skit.
Hela soppan börjar med att två nybörjare till sportchefer sparkar en framgångsrik coach till förmån för en i sammanhanget obeprövad andrafiol och ett nytt spelsystem.
När jag punktar ner Tjockes beslut till dags datum så får jag det till 24 större beslut. Av dessa ser fyra idag bra ut (Urbom, Emil, Johansson och Varakass). Tre är kantbollar (Ikonen/Possler som knappt spelat + Matt) och resterande 17 beslut ser ut att vara 17 kassar skit.
Kan inte annat än att hålla med, tyvärr....DRC skrev:Det här laget har spelat som en kasse skit i en halv säsong och de enda konsekvenserna har hittills varit att Kossan fått sitta på läktaren och Press fått emigrera.
- Lee Harvey Oswald
Ja, om man fått välja....så skulle jag hellre tagit 17 SM-guld än 17 kassar skit
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ah fy fan. Lägsta nivån i den här truppen åker ur SHL med huvudet före. Högsta kan dominera vilket lag som helst och spela 0-0.
Nu vet jag att vi inte har oändligt med pengar - men om vi haft det hade jag skeppat Tambellini, Lundh och Ridderwall. Fy fan vad dåliga de är.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ridderwall är nog den största besvikelsen för mig i år. Jag trodde verkligen bättre om honom.
Avskaffa tre mot tre.
Inte jeff?Mattias_87 skrev:Ridderwall är nog den största besvikelsen för mig i år. Jag trodde verkligen bättre om honom.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
OCH Jeff / Reidebornpulverapa skrev:Nu vet jag att vi inte har oändligt med pengar - men om vi haft det hade jag skeppat Tambellini, Lundh och Ridderwall. Fy fan vad dåliga de är.
Ja alla 5 är tottalt värdelösa hockey spelare
Jävla idiot till sportchef som värvar skräp !
Ja bort med Jeff och Tambellini direkt!!! De suger!!!BRONX skrev:OCH Jeff / Reidebornpulverapa skrev:Nu vet jag att vi inte har oändligt med pengar - men om vi haft det hade jag skeppat Tambellini, Lundh och Ridderwall. Fy fan vad dåliga de är.
Ja alla 5 är tottalt värdelösa hockey spelare
Jävla idiot till sportchef som värvar skräp !
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Jag hade inte lika stora förhoppningar på honom faktiskt.Morwin skrev:Inte jeff?Mattias_87 skrev:Ridderwall är nog den största besvikelsen för mig i år. Jag trodde verkligen bättre om honom.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Avskaffa tre mot tre.
Alltså något är så fel inom klubben och det syns på spelarna. Varje gång det släpps en ny matchtröja så brukar jag köpa en replika med namn och nummer från den spelare som jag den säsongen tycker är bäst. Det har blivit ett par tröjor genom åren och det har nästan alltid varit svårt att välja vilket namn och nummer som ska tryckas. I år är första året som jag lämnar ryggen blank... 200 spänn känns för dyrt för någon av spelarna så här långt...
Skulle kunna tänka mig Tellqvist. Han verkar i alla fall ha hjärtat på rätt ställe.Varg skrev:Alltså något är så fel inom klubben och det syns på spelarna. Varje gång det släpps en ny matchtröja så brukar jag köpa en replika med namn och nummer från den spelare som jag den säsongen tycker är bäst. Det har blivit ett par tröjor genom åren och det har nästan alltid varit svårt att välja vilket namn och nummer som ska tryckas. I år är första året som jag lämnar ryggen blank... 200 spänn känns för dyrt för någon av spelarna så här långt...
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.