Vad tycker ni om matcharrangemanget?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Simbup

Inlägg av Simbup »

Rash skrev:
Simbup skrev: Sammanfattningsvis vill jag se så mycket bra hockey som möjligt, både på isen och på jumbotronen. Bra ishockey är till och med viktigare än vilken logo spelarna har på sina tröjor.
Simbup, om bra hockey är viktigare än laget på isen så kanske du kan göra som geezeus å ta pendeln till tälje?

Tycker matcharrangemangen som finns idag är helt ok. Som Andy sa, det finns ju en hel del olika intressegrupper man ska underhålla.

En sak jag saknar är målvaktsracen, så hänsynslöst roligt!
Menar du att det är bättre hockey i Södertälje? Vilken fruktansvärd hädelse mot det stolta Djurgården :evil:

Jag har faktiskt varit i Södertälje några gånger när jag känt för att titta på hockey fast Djurgården inte har någon hemmamatch. Jag har dock cykelavstånd till Globen så det känns ju lite smidigare.

Antar att det finns olika anledningar att hålla på ett lag, min anledning att hålla på Djurgården är närheten till deras hemmaarena. Spelar Djurgården bra har jag alltså möjlighet att se bra hockey, nära hem, under lång tid. Förhoppningsvis ända till final.
Hockey är coooolt!
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Re: Sämsta arrangemanget någonsin???

Inlägg av Suz »

geezeus skrev:Lördagskväll i globen...
Tomt och ödsligt förutom bortasupportrarna.

"Hyllingarna" till Fotbollshjältarna: Det är lyteskomik att släppa in slipsnissar i lågskor på isen...

Vem var mannen i röd regnrock som pratade med klacken och vad ville han???

Skylten som sa att enligt beslut från Djurgårdens IF så är rökrutan stängd...

VEM I Djurgårdens IFs beslut?
Jag vill ha ett namn.

Arrangemanget är nu så uselt att jag inte vågar bjuda med mig gäster till Globen. Vi får åka till Södertälje i stället...

Geeze
Håller inte med dig ett dugg!

När det gäller hylningarna till vår fotbollshjältar så är detr ju självklart att man sk hylla dom vi tillhör ju samma DIF familj.

Mannen i röd rengrock sa till några i klacken att lunga ner sig en aning för det var ett par idioter (ja tyvärr finns det idioter bland oss) som höll på att sparka på reklamskyltarna och skämma ut oss alla Djurgårdare sen var det ju så att en av killarna stog upp på ett räcke och det är farligt både för han själv och för de som stog under och det är faktist så att det är en publikvärds uppgift att se till att inget går snett.

När det gäller rökförbjudet så tycker jag även som rökare att detta är ett bra insiativ. Ta en snus som jag gör istället om nikotinberoendet sätter till. Men kom ihåg att ta med dig prillan till papperskorgen bara.

Och att det var så lite folk på just den matchen kan jag förstå jag var skälv på båda cup finalerna och sen åkte jag direkt till globen men gu va jag var trött. Och jag måste säga det också att vissa som var på fotbollen är jag nog glad åt att dom inte kom till globen det var en aning för mycket sprit i dom.

Men om du har något konstuktivt att komma med istället för en massa gnäll så tycker jaga att du ska skriva till Jenny så att hon kan ta dina ideer till sig och göra så att du även kan trivas och vara stolt över globen och vårat arr.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Rash
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Simbup, det jag menade var att det låter på dig som att det skulle spela mindre roll för dig om det är DIF eller gnaget som spelade. Och i tälje kör de ju en hel del gnaget ramsor och man har en del f.d. gnaget lirare så det kanske skulle passa bättre?

Nej, allvarligt talat, alla är välkomna till Globen, DIF behöver ju stödet och pengarna inte minst!
Lycka är att vara djurgårdare
Jenny Silfverstrand
Djurgården Hockey
Kontakt:

Inlägg av Jenny Silfverstrand »

Hej,

Tack för alla era synpunkter. Jag är regelbundet inne och läser vad ni tycker och tänker. Jag kommer så småningom försöka svara på en del av frågor som dyker upp.

Så tyck till ännu mer så vi kan göra arrangmanget bättre för alla.

/Jenny
Användarvisningsbild
Andy
Säsongskort: Ja

Inlägg av Andy »

Jag lyfter denna tråd för att:

1. Förhoppningsvis få de utlovade svaren.
2. Förhoppningsvis få höra vilka slutsatser DIF-hockey dragit av årets arrangemang samt vilka åtgärder man avser att vidtaga inför kommande matcher.
Skriv svar