Menar du att det är bättre hockey i Södertälje? Vilken fruktansvärd hädelse mot det stolta DjurgårdenRash skrev:Simbup, om bra hockey är viktigare än laget på isen så kanske du kan göra som geezeus å ta pendeln till tälje?Simbup skrev: Sammanfattningsvis vill jag se så mycket bra hockey som möjligt, både på isen och på jumbotronen. Bra ishockey är till och med viktigare än vilken logo spelarna har på sina tröjor.
Tycker matcharrangemangen som finns idag är helt ok. Som Andy sa, det finns ju en hel del olika intressegrupper man ska underhålla.
En sak jag saknar är målvaktsracen, så hänsynslöst roligt!

Jag har faktiskt varit i Södertälje några gånger när jag känt för att titta på hockey fast Djurgården inte har någon hemmamatch. Jag har dock cykelavstånd till Globen så det känns ju lite smidigare.
Antar att det finns olika anledningar att hålla på ett lag, min anledning att hålla på Djurgården är närheten till deras hemmaarena. Spelar Djurgården bra har jag alltså möjlighet att se bra hockey, nära hem, under lång tid. Förhoppningsvis ända till final.