SHL: Omgång 27: Luleå - Djurgårdens IF 29/11-2016
Re: SHL: Omgång 27: Luleå - Djurgårdens IF 29/11-2016
Han gjorde inte bort sig sistVarg skrev:Hela grejen med Kousa börjar likna situationen kring Sam Lofquist. Nog har Kousa gjort en del tabbar. Men det har ju nästan alla i hela truppen. Men att han skulle vara så klappkass att han inte ens är ombytt verkar skumt...ciirree skrev:Kousa inte ens extraback ikväll och Röykås Marthinsen spelar istället.
Lär nog vara utanför isen som är problemet.. kanske inte fokuserad, kanske inte den lagspelare man förväntade sig, god knows what... men def något som vi inte sett i matcher!Varg skrev:Hela grejen med Kousa börjar likna situationen kring Sam Lofquist. Nog har Kousa gjort en del tabbar. Men det har ju nästan alla i hela truppen. Men att han skulle vara så klappkass att han inte ens är ombytt verkar skumt...ciirree skrev:Kousa inte ens extraback ikväll och Röykås Marthinsen spelar istället.
Trist att Hultan inte har sina egna prylar.. kan ju inte bli lika bra om han glider runt i nån annans outfit och skrillor! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ser att Hasek gör comeback ikväll 

Reideborn. O_o
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skrillor måste dom väl ändå ta som handbagage?captcash skrev:Lär nog vara utanför isen som är problemet.. kanske inte fokuserad, kanske inte den lagspelare man förväntade sig, god knows what... men def något som vi inte sett i matcher!Varg skrev:Hela grejen med Kousa börjar likna situationen kring Sam Lofquist. Nog har Kousa gjort en del tabbar. Men det har ju nästan alla i hela truppen. Men att han skulle vara så klappkass att han inte ens är ombytt verkar skumt...ciirree skrev:Kousa inte ens extraback ikväll och Röykås Marthinsen spelar istället.
Trist att Hultan inte har sina egna prylar.. kan ju inte bli lika bra om han glider runt i nån annans outfit och skrillor! :/
Resten borde inte vara riktigt lika udda att använda andra än de man är van med.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Klart dom inte har det som handbagageHenke_F skrev:Skrillor måste dom väl ändå ta som handbagage?captcash skrev:Lär nog vara utanför isen som är problemet.. kanske inte fokuserad, kanske inte den lagspelare man förväntade sig, god knows what... men def något som vi inte sett i matcher!Varg skrev:Hela grejen med Kousa börjar likna situationen kring Sam Lofquist. Nog har Kousa gjort en del tabbar. Men det har ju nästan alla i hela truppen. Men att han skulle vara så klappkass att han inte ens är ombytt verkar skumt...ciirree skrev:Kousa inte ens extraback ikväll och Röykås Marthinsen spelar istället.
Resten borde inte vara riktigt lika udda att använda andra än de man är van med.
Bra jeeeeeffff
Jeff! Jag sa ju det!!
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
Äntligen jeff!!!
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Jaaaaaaaazzzzzyyyy Jeff mååååååååååååål!
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
-
JEFF!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
Åååh tank fick assist 

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
Snygg pass från hank!