Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- Lee Harvey Oswald
Vissa har fortfarande inte fattat det
Om det finns andra Elitserieklubbar som är intresserade av samma spelare som DIF så kommer dom aldrig att krita på för oss.
DIF har ingenting att erbjuda, förutom snygga matchställ & en fotbollsklack 2 gånger om året.
Vi får nöja oss med avlagda gnagare & annat löst folk som inte ens SAIK vill ta i med tång.
Bonusen vi får är ju en nervkittlande kvalserie i mars månad, minst lika spännande som ett slutspel
Om det finns andra Elitserieklubbar som är intresserade av samma spelare som DIF så kommer dom aldrig att krita på för oss.
DIF har ingenting att erbjuda, förutom snygga matchställ & en fotbollsklack 2 gånger om året.
Vi får nöja oss med avlagda gnagare & annat löst folk som inte ens SAIK vill ta i med tång.
Bonusen vi får är ju en nervkittlande kvalserie i mars månad, minst lika spännande som ett slutspel
- Remy Lebeau
Tur att någon är positiv i alla fall...Lee Harvey Oswald skrev:Vissa har fortfarande inte fattat det
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Roligaste jag läst på länge, och måste tyvärr hålla medLee Harvey Oswald skrev:Vissa har fortfarande inte fattat det
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Roligaste du läst? Sjukliga människor.mårten skrev:Roligaste jag läst på länge, och måste tyvärr hålla medLee Harvey Oswald skrev:Vissa har fortfarande inte fattat det
Sjunger avgå Johnny...
Det finns de personer som VILL att det ska gå åt skogen för DIF, även bland Djurgårdarna. Varför vet jag inte, men det är så uppenbart.Lee Harvey Oswald skrev:Vissa har fortfarande inte fattat det
Lee Harvey Oswald, svara på dessa enkla frågor:
Går du på fler än två matcher per säsong i hockeyn?
Du kallar det fotbollsklack... Så det är ingen Djurgårdsklack då? Några gånger per säsong har vi en större klack, en Djurgårdsklack, än vad vi har de andra matcherna.
Tidigare stod bara en "klack" med en ledare som tydligen älskar vatten... Helt fel personer att stå där. Men det blev ändring på det, jävligt mycket tack vare Micke Lagerberg i Järnkaminerna!
Så jag tror att du kommer få käka upp dina ord, den så kallade Fotbollsklacken kommer vara på fler hockeymatcher än vad du verkar tro.
Vad det gäller lagbygget... Vad ska jag säga... Vi är bättre från start denna säsong än vad vi var förra, vi får se hur långt det räcker...
Måns,
Jag hoppas du var ironisk när det gäller "risk att gå till slutspel"... Jag är jävligt trött och förstod inte det i så fall.
God Natt!
Detta ser ju inte så bra ut...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... e584277.ab
http://www.expressen.se/sport/ishockey/ ... elitserien
Var i själva helvette är det som händer med vårat älskade Djurgården?...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... e584277.ab
http://www.expressen.se/sport/ishockey/ ... elitserien
Var i själva helvette är det som händer med vårat älskade Djurgården?...
Satt bara och vänta innan den första skulle posta dem där länkarna...
Bremberg har kontrakt och kan inte bryta det hur som helst utan måste ha ledningens godkännande så det är inget att hetsa upp sig över.
Bremberg har kontrakt och kan inte bryta det hur som helst utan måste ha ledningens godkännande så det är inget att hetsa upp sig över.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Nej men det är ju inte speciellt bra om han vill ifrån oss och "tvångs" spelar i DIF?pekka21 skrev:Satt bara och vänta innan den första skulle posta dem där länkarna...
Fan vad jag blir trött....
Sticker Bremberg är det tack och adjö. Jag fattar inte varför de här ryktena florerar i flera omgångar. Oerhört irriterande. Konstigt att båda idiot-tidningarna skriver om det samtidigt.
- Lee Harvey Oswald
Micke Nylander skrev:Det finns de personer som VILL att det ska gå åt skogen för DIF, även bland Djurgårdarna. Varför vet jag inte, men det är så uppenbart.Lee Harvey Oswald skrev:Vissa har fortfarande inte fattat det
Lee Harvey Oswald, svara på dessa enkla frågor:
Går du på fler än två matcher per säsong i hockeyn?
Du kallar det fotbollsklack... Så det är ingen Djurgårdsklack då? Några gånger per säsong har vi en större klack, en Djurgårdsklack, än vad vi har de andra matcherna.
Tidigare stod bara en "klack" med en ledare som tydligen älskar vatten... Helt fel personer att stå där. Men det blev ändring på det, jävligt mycket tack vare Micke Lagerberg i Järnkaminerna!
Så jag tror att du kommer få käka upp dina ord, den så kallade Fotbollsklacken kommer vara på fler hockeymatcher än vad du verkar tro.
Vad det gäller lagbygget... Vad ska jag säga... Vi är bättre från start denna säsong än vad vi var förra, vi får se hur långt det räcker...
Måns,
Jag hoppas du var ironisk när det gäller "risk att gå till slutspel"... Jag är jävligt trött och förstod inte det i så fall.
God Natt!
Visst kan jag svara på några icke relevanta frågor.
Inte för att det känns viktigt att försvara någon ståndpunkt eller för att min negativa förväntan på kommande säsong skulle påverka laget negativt.
Alla har rätt att säga sin mening, även om den råkar vara sann.
För inget av det jag skrev är något konstigt.
-Går du på fler än två matcher per säsong i hockeyn?
Snittet brukar ligga på 13-15 hemmamatcher, sedan blir det nån i Ö-vk varje år (har delar av släkten där).
-Du kallar det fotbollsklack... Så det är ingen Djurgårdsklack då?
Jo då, MEN..... när man sjunger "Vi är från stadion", om att spöa Gnaget & Bajen & har fotbollströjor på sig så blir det lite svårt att associera till hockey.
När man sedan behagar att dyka upp på 2 av 25 möjliga hemmamatcher blir det ännu löjligare.
Det räcker liksom inte med att man är bäst i Sverige 2 gånger varje säsong.