daaviid skrev:Ikonen? Vad har han gjort för ont? Ja förutom att ha otur med skador då?klintan85 skrev:Jag tycker att man ska få bort Hank som verkligen inte platsar i SHL. Och sen måste man hitta något sätt att få bort Tambellini. Sen finnarna Ikonen och Kousa är inte heller mycket att hänga i granen. Men först och främst bort med Hank och Tambellini.
Han har ju varit en utav de bättre spelarna i laget när han väl har lirat. Bra passningar, bra fart på rören och giftigt skott. Varför är han en utav dom som ska bort? Det finns ju tio andra som ska bort före honom i truppen.
Jag tycker också Ikonen har varit bra. Har gjort en del poäng och skapar många farliga lagen med bra passningar.
Men visst, det är min åsikt. Ska bli intressant att se vad du tycker om Ikonen.
Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
Re: Silly-season 2016-17 ständigt uppdaterat i första inlägg
Jo det har du rätt i kanske lite hårt mot Ikonen. Men det har ju ändå bara blivit två mål på 12 matcher. Men som sagt så finns det mycket större problem som Tambellini och Hank.Grabben från Söder skrev:daaviid skrev:Ikonen? Vad har han gjort för ont? Ja förutom att ha otur med skador då?klintan85 skrev:Jag tycker att man ska få bort Hank som verkligen inte platsar i SHL. Och sen måste man hitta något sätt att få bort Tambellini. Sen finnarna Ikonen och Kousa är inte heller mycket att hänga i granen. Men först och främst bort med Hank och Tambellini.
Han har ju varit en utav de bättre spelarna i laget när han väl har lirat. Bra passningar, bra fart på rören och giftigt skott. Varför är han en utav dom som ska bort? Det finns ju tio andra som ska bort före honom i truppen.
Jag tycker också Ikonen har varit bra. Har gjort en del poäng och skapar många farliga lagen med bra passningar.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
daaviid skrev:Ikonen? Vad har han gjort för ont? Ja förutom att ha otur med skador då?klintan85 skrev:Jag tycker att man ska få bort Hank som verkligen inte platsar i SHL. Och sen måste man hitta något sätt att få bort Tambellini. Sen finnarna Ikonen och Kousa är inte heller mycket att hänga i granen. Men först och främst bort med Hank och Tambellini.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så en spelare som inte gör mål varje match är enligt dig dålig?? dom kan inte vara bra/nyttiga på andra sätt?klintan85 skrev:Jo det har du rätt i kanske lite hårt mot Ikonen. Men det har ju ändå bara blivit två mål på 12 matcher. Men som sagt så finns det mycket större problem som Tambellini och Hank.Grabben från Söder skrev:daaviid skrev:Ikonen? Vad har han gjort för ont? Ja förutom att ha otur med skador då?klintan85 skrev:Jag tycker att man ska få bort Hank som verkligen inte platsar i SHL. Och sen måste man hitta något sätt att få bort Tambellini. Sen finnarna Ikonen och Kousa är inte heller mycket att hänga i granen. Men först och främst bort med Hank och Tambellini.
Hank har ju dragit in poäng på senare dar.vr6power skrev:Så en spelare som inte gör mål varje match är enligt dig dålig?? dom kan inte vara bra/nyttiga på andra sätt?klintan85 skrev:Jo det har du rätt i kanske lite hårt mot Ikonen. Men det har ju ändå bara blivit två mål på 12 matcher. Men som sagt så finns det mycket större problem som Tambellini och Hank.Grabben från Söder skrev:daaviid skrev:Ikonen? Vad har han gjort för ont? Ja förutom att ha otur med skador då?klintan85 skrev:Jag tycker att man ska få bort Hank som verkligen inte platsar i SHL. Och sen måste man hitta något sätt att få bort Tambellini. Sen finnarna Ikonen och Kousa är inte heller mycket att hänga i granen. Men först och främst bort med Hank och Tambellini.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Printz håller ännu, värva.
Jag menar allvar
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
Jag menar allvar
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Vilken lucka skulle han fylla menar du?Edin skrev:Printz håller ännu, värva.
Jag menar allvar
Holm hellre isf. Men det tåget har ju gått tyvärr.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tekniskt sett ett inlägg för Silly-season 17/18
Snälla tomten, ge oss Urbom även nästa säsong.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Vill folk det här? Fine lösning för en säsong men vi siktar väl på bättre backar än så i vår "topp fyra" ?jsson skrev:Tekniskt sett ett inlägg för Silly-season 17/18
Örnen skrev:Vill folk det här? Fine lösning för en säsong men vi siktar väl på bättre backar än så i vår "topp fyra" ?jsson skrev:Tekniskt sett ett inlägg för Silly-season 17/18
Arnesson stack. Englund stack. Holm stack.
Vi behöver någon som är kung över vårat område runt målvakten.
Wikegårds järnkaminer
Det är ingen dum egenskap. Men måste det ingå att man är dålig på hockey i övrigt för det?jsson skrev:Örnen skrev:Vill folk det här? Fine lösning för en säsong men vi siktar väl på bättre backar än så i vår "topp fyra" ?jsson skrev:Tekniskt sett ett inlägg för Silly-season 17/18
Arnesson stack. Englund stack. Holm stack.
Vi behöver någon som är kung över vårat område runt målvakten.
Örnen skrev: Det är ingen dum egenskap. Men måste det ingå att man är dålig på hockey i övrigt för det?
Nä, alltså, det vore ju att föredra om vi kan hitta en back som utöver det även kan göra minst 15-20p över en säsong, men hur många såna finns det egentligen? Det är ju inte så att spelare vi haft i form av Högström eller Hultström är av den respektingivande karaktären i egen zon. Sen har väl inte Urbom briljerat hittills, men han är långt från sämst över 20 matcher.
Wikegårds järnkaminer
När en spelare är värvad som en tänkbar målgörare så är det rätt väsentligt att han gör mål. Men som jag skrev så finns det större problem.vr6power skrev:Så en spelare som inte gör mål varje match är enligt dig dålig?? dom kan inte vara bra/nyttiga på andra sätt?klintan85 skrev:Jo det har du rätt i kanske lite hårt mot Ikonen. Men det har ju ändå bara blivit två mål på 12 matcher. Men som sagt så finns det mycket större problem som Tambellini och Hank.Grabben från Söder skrev:daaviid skrev:Ikonen? Vad har han gjort för ont? Ja förutom att ha otur med skador då?klintan85 skrev:Jag tycker att man ska få bort Hank som verkligen inte platsar i SHL. Och sen måste man hitta något sätt att få bort Tambellini. Sen finnarna Ikonen och Kousa är inte heller mycket att hänga i granen. Men först och främst bort med Hank och Tambellini.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Jim Morrison
Högström klar för HIFK för resten av året. 31/12 alltså.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Antar att det blir SHL efter nyår då.Jim Morrison skrev:Högström klar för HIFK för resten av året. 31/12 alltså.