Splitzen skrev:Asså allvarligt tellan kan rädda oss en hel match sen släppa en puck som han inte ens ska ha. Då är han slut för gammal vafan är de frågan kolla leksand atte engren en målvakt bra ålder vad hat han för siffror. De är försvaret. Ställ tellan o frölunda får ni se vem som är i toppen i målvakts ligan sen. Börjar bli så less på de där snacket om tellan han ÄR GRYM PUNKT SLUT
Är ju som värst att stå som målis när man knappt har haft något att göra sen släpper ens lag kontring så motståndarna får komma helt fri.
Helt offtopic: Stolt farsa här... Min knatte är snart 3år, de övade julsånger på föris idag och när de kommer till Bjällerklang så drar kiddo igång o sjunger "Klockan slår" istället och blir småsur när de andra ungarna sjunger annorlunda och försökte rätta dem!
#goodparenting
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
captcash skrev:Helt offtopic: Stolt farsa här... Min knatte är snart 3år, de övade julsånger på föris idag och när de kommer till Bjällerklang så drar kiddo igång o sjunger "Klockan slår" istället och blir småsur när de andra ungarna sjunger annorlunda och försökte rätta dem!
captcash skrev:Helt offtopic: Stolt farsa här... Min knatte är snart 3år, de övade julsånger på föris idag och när de kommer till Bjällerklang så drar kiddo igång o sjunger "Klockan slår" istället och blir småsur när de andra ungarna sjunger annorlunda och försökte rätta dem!
#goodparenting
Parenting done right.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.