SHL omgång 18: Örebro - Djurgårdens IF 17/11
Re: SHL omgång 18: Örebro - Djurgårdens IF 17/11
Den där förbannade Viksten.
Åt helvete med allt
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
Åt helvete med allt
Skickat från min SM-G900I via Tapatalk
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
You called it!Vikas skrev:Aja, matchen är körd.
Slutar 0-3 efter två bjudningar bakåt i tredje. Exakt som i förra matchen mot det här jävla laget.
Sparka Musse.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vem sa 3-0 till Örebro?
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Det är ju för enkelt.Vikas skrev:Aja, matchen är körd.
Slutar 0-3 efter två bjudningar bakåt i tredje. Exakt som i förra matchen mot det här jävla laget.
Sparka Musse.
- Cirith Ungol
Alltid dessa rövgäng...
min corso är braGlory1 skrev:Har ni koll på corsin? Det är ju ändå det viktiga
Jag håller helt medbubba skrev:Tycker Robert Olsson kommer för lätt undan. Har nog aldrig sett ett lag som spelar så korkat som Dif anno 16/17. Kan han inte ta sitt förnuft till fånga och steppa ner som ass tränare... In med säcken
-
Hahah men eller hur. Förstår inte hur han tänker?Espan86 skrev:Bra Brodin öka på corsin genom att sknuta ifrån hörnan med ingen framför mål!!!!!!!!!!!!
Det där väntade man ju bara på, den där jäveln gör alltid mål på oss.
Var det förresten några som klagade på Tellans överflyttningar i tidigare matcher?
Var det förresten några som klagade på Tellans överflyttningar i tidigare matcher?
33-11 i skott och 0-3 i mål.. Ska inte ske
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Var är Urbom?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
SHL omgång 18: Örebro - Djurgårdens IF 17/11
Åker på semester i två veckor i morgon...men mår fan dåligt pga Dif hockey just nu.
Ångrar mitt val av sport .Fan då , jag som packat chromecast och köpt VPN mm ,orkar inte
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ångrar mitt val av sport .Fan då , jag som packat chromecast och köpt VPN mm ,orkar inte
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Senast redigerad av diffrent den 2016-11-17 20:55:39, redigerad totalt 1 gånger.
Vi har på 7 bortamatcher gjort 9 mål. Det funkar kanske om man har för avsikt att hålla nollan. Problemet är att när man inte ens kan hålla nollan i spel fem mot fyra, då fallerar hela den planen ordentligt. Jag har velat ha tålamod, men det här är inte kul längre. Hela säsongen är förstörd, och spelet är lika handikappat som vanligt. Jag vet inte vem som ska ta ansvar, men någon ska fan göra det. In med dammsugaren i föreningen och rensa ut allt jävla damm och smuts. Bryr mig inte om vem som ryker, bara någon/några gör det. Mitt förtroende för ledningen och spelartruppen är lika med noll.
När vi ledde med 7-1 i skott efter halva första perioden tänkte jag att det exakt skulle bli en sådan match. Vi skjuter skotten, Örebro gör mål. Det är så som det brukar vara, Örebro är antagligen det tråkigaste laget som spelat i SHL på 2000-talet.easer90 skrev:33-11 i skott och 0-3 i mål.. Ska inte ske
- Lee Harvey Oswald
Lidingö DIF skrev:Inte Gnägget för då drar jag till NordKorea för att slippa Internet, strömlöst 23 timmar per dygn och hårt kroppsarbete för att skingra tankarna.Lee Harvey Oswald skrev:Vilka ser vi helst/helst inte i Play Off?
Tror iofs att vi har större chans mot aik än mot tex TIK.
Kommer bli spännande hur som, där och då avgörs DIF framtida existens, åker vi ur igen så är det ajöss permanent.
Jag är tacksam över att få ha upplevt 6st SM-Guld, fina minnen att se tillbaka på
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi behöver en rutinerad forward som kan styra ett pp likt Joakim Eriksson/Mikael Samuelsson/Thoresen.
Just nu får vi ingen tid i anfallszon och hittar inte diagonalpassen i slottet.
Spelomvändningar har vi inga. Enda som jag kan komma att tänka på är det Hank brände för ett par matcher sedan.. Och då menar jag inte spelomvändningar som Brodins idag när han kommer direkt från utvisningsbåset.
Just nu får vi ingen tid i anfallszon och hittar inte diagonalpassen i slottet.
Spelomvändningar har vi inga. Enda som jag kan komma att tänka på är det Hank brände för ett par matcher sedan.. Och då menar jag inte spelomvändningar som Brodins idag när han kommer direkt från utvisningsbåset.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB