SHL: Djurgårdens IF - Frölunda 10/11-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Frölunda 10/11-2016
Herrejävlar vad korkad Ahlen är ibland.
Lite väl mycket adrenalin av Ahlèn där. Inte nödvändigt direkt...
Petiga domare. Bra att spela på gränsen och köra över dem lite, det är hans uppgift.mutation skrev:Lite väl mycket adrenalin av Ahlèn där. Inte nödvändigt direkt...
Nja, när man kommer in så sent i en lugn situation åker man ofta ut.Praetori skrev:Petiga domare. Bra att spela på gränsen och köra över dem lite, det är hans uppgift.mutation skrev:Lite väl mycket adrenalin av Ahlèn där. Inte nödvändigt direkt...
Pinsamt Frölunda sluta filma!
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
-
Bänka Ahlén
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Herregud låt han sitta resten av perioden
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det var ju en korrekt tackling
Skickat från min D5803 via Tapatalk
Skickat från min D5803 via Tapatalk
Solklar interference. Inte mycket att snacka om.
Dags att bänka Ahlen.
Dags att bänka Ahlen.
Haha varför? De tog en felaktig utvisning och ändrade den till interference. Klockren bröstvärmare.Glory1 skrev:Herregud låt han sitta resten av perioden
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Släng in några gympadojor och plastklubbor.
Knappast tacklingsbar enligt mig. Menade inte att han skulle ha en 2 + 10 eller liknande. Utan att Robban låter han kyla ner sigPraetori skrev:Haha varför? De tog en felaktig utvisning och ändrade den till interference. Klockren bröstvärmare.Glory1 skrev:Herregud låt han sitta resten av perioden
Han hanterade ju pucken och tacklingen kom omedelbart efter. Det är skillnad mot om det är en spelare som tex dumpar pucken in i anfallszon och sedan blir tacklad när han försöker gå in men det var det inte fråga om här.Glory1 skrev:Knappast tacklingsbar enligt mig.Praetori skrev:Haha varför? De tog en felaktig utvisning och ändrade den till interference. Klockren bröstvärmare.Glory1 skrev:Herregud låt han sitta resten av perioden
Då har vi olika uppfattning, han hade ju pucken...Glory1 skrev:Knappast tacklingsbar enligt mig. Menade inte att han skulle ha en 2 + 10 eller liknande. Utan att Robban låter han kyla ner sigPraetori skrev:Haha varför? De tog en felaktig utvisning och ändrade den till interference. Klockren bröstvärmare.Glory1 skrev:Herregud låt han sitta resten av perioden
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
2 utvisningar i offensiv zon. Inte konstigt att vi är mest utvisade i serien och ligger där vi ligger. Dif måste bli smartare.